ایران و جهان

استراماچونی:هواداران استقلال با پیراهن اینتر به من احترام گذاشتند


به گزارش خبرنگار مهر، آندره استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال در تازه ترین مصاحبه خود با «کوریرا دلا اسپورت» ایتالیا درباره شرایطش در ایران صحبت و از اقدام هواداران استقلال در آوردن پیراهن اینترمیلان به ورزشگاه تقدیر کرد. وی همچنین به محل زندگی اش در تهران و ترافیک این شهر اشاره کرده است.

استراماچونی درباره محل زندگی اش گفت: ما در یک پنت‌هاوس با نمایی از کل شهر در شمال تهران، در فاصله چند صد متری مدرسه و سفارت ایتالیا در ایران زندگی می کنیم. منطقه بسیار خوبی با خدمات، فروشگاه ها و رستوران های زیادی است. در عوض محل کار و تمرین فاصله زیادی دارد و بسیار دور است. من همانند دیگر مسئولان باشگاه راننده ای دارم اما سفرها با ترافیک غیر قابل باور در تهران بسیار طولانی است. به همسرم گفتم آیا از ترافیک شهر رم شکایت می کنی؟ می بینی که همه چیز نسبی است.

سرمربی استقلال در پاسخ به سئوالی مبنی بر دلایل قطع همکاری اش با این باشگاه تصریح کرد: وکلای من در تماس با بانک ها مدتهاست که گزارش هایی از بی نظمی در روش پرداخت قراردادم را دریافت کرده اند. باوجود اینکه در ماه آگوست هشدار داده و از طریق سه افسر مشترک دیگر این ماجرا دنبال شد، چیزی مورد اصلاح قرار نگرفت و قراردادم از سوی وکلایم متوقف شد. این اتفاق به خاطر رفتار باشگاه بود و من از نظر قانونی امکان ادامه کار نداشتم. همه این مشکلات ناشی از تحریم های سیاسی و تجاری است که ایران در معرض آن قرار دارد.

استراماچونی درباره تجربه اش از زندگی ۶ ماهه در تهران یادآور شد: اگر مشکلات فوتبال را نادیده بگیریم، این ماجراجویی بسیار زیبا است. من ملتی را با شوق بسیار فراوان نسبت به فوتبال و استادیوم هایی همیشه پر از تماشاگر پیدا کردم. خانواده ام هم خیلی شرایط خوبی داشته اند و دوستانی زیادی پیدا کرده ایم.

وی درباره حضور تماشاگران استقلال در خیابان برای حمایت از او و اعتراض به باشگاه استقلال گفت: حتی فکر کردن درباره این موضوع مرا هیجان زده می کند. اتفاق چشمگیری با حضور هزاران هوادار رخ داد. آنها همیشه مرا دوست داشتند. تماشاگران استقلال حتی برای ادای احترام به من با پیراهن اینترمیلان به ورزشگاه می آمدند. این واقعا تجربه زیبایی بود.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا