ایران و جهان

آمریکایی‌ها تقاص سختی پَس خواهند داد


به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از سایت پلیس، سردار حسین اشتری در دومین همایش سراسری هادیان و مدیران سیاسی ناجا اظهار کرد: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و بر ارواح پاک و طیبه شهدای عزیز انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، شهیدان عرصه نظم و امنیت، مدافعان حریم و حرم و شهید عزیز و پرافتخار اسلام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم رزمان دلیر وی درود و رحمت می‌فرستیم و برای مقام معظم رهبری آرزوی سلامتی توأم با طول عمر با عزت داریم.

وی با اشاره به حوادث آبان ماه و اجرای طرح سهمیه بندی بنزین افزود: موضوع سهمیه بندی بنزین از مدت‌ها قبل (اردیبهشت ماه) مطرح بود اما در آبان ماه تصمیمات جدی برای اجرایی شدن این طرح اتخاذ شد هر چند که در تصمیم گیری ها در خصوص این موضوع آرا مخالف و موافقی وجود داشت اما در نهایت بنا بود هر تصمیمی که گرفته شود، به خوبی اجرایی شود.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: همزمان با اجرای طرح سهمیه بندی بنزین، نیروی انتظامی در آماده باش کامل بود، به طوری که دقایقی قبل از عملیاتی شدن این طرح، اکیپ‌های چند نفره پلیس در پمپ بنزین‌ها حاضر شدند.

وی با اشاره به اجرای آرام این طرح در ساعات اولیه خاطر نشان کرد: در ساعات اولیه اجرای طرح سهمیه بندی بنزین مشکلی وجود نداشت اما از بعدازظهر روز جمعه حوادثی در سیرجان و خوزستان به وقوع پیوست که اگر همکارانم به موقع به صحنه ورود پیدا نمی‌کردند شاهد مشکلات و خسارات جبران ناپذیری بودیم.

سردار اشتری ادامه داد: با شروع برخی ناآرامی‌ها در نقاطی از کشور، صبح روز یک شنبه شاهد بیانات حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) درباره این طرح بودیم به طوری که پس از سخنان داهیانه رهبری، مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

این مقام عالی انتظامی با اشاره به پراکندگی اعتراضات و آشوب‌ها در آبان ماه ادامه داد: هر چند دشمنان همواره مترصد ضربه به نظام و انقلاب اسلامی هستند و از هر موقعیتی برای آسیب رساندن به ما بهره می‌برند، اما در جریان حوادث اخیر با بهره مندی از فضای مجازی به دنبال افزایش تحرکات بودند.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت فضای مجازی یک ضرورت است، ادامه داد: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) همواره بر راه اندازی اینترنت ملی تاکید و توصیه داشتند و در این برهه از زمان بر اهمیت این موضوع واقف شدیم.

سردار اشتری اضافه کرد: زمانی که از مدیریت فضای مجازی سخن می‌گوئیم برخی اینگونه برداشت می‌کنند که یعنی فضای مجازی بسته شود؟ نه منظورمان این نیست، آنجایی که عده‌ای کسب و کار می‌کنند منظور ما نیست، اما اگر این فضا به امنیت، اقتصاد و … کشور ضربه بزند و کانون خانواده‌ها را هدف بگیرد قطعاً باید یک فکر اساسی کنیم.

وی ادامه داد: چندین سال است که از مدیریت فضای مجازی سخن گفته می‌شود اما به نظر می‌رسد مسئولان امر، در مدیریت این فضا کوتاهی می‌کنند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به بیانات حکیمانه رهبری در جریان حوادث اخیر تاکید کرد: سخنان رهبری باعث جدا سازی صف مردم از اغتشاشگران شد و این سخنان حکیمانه معظم‌له برای حفظ نظام، امنیت تک تک مردم، و جان و مال و ناموس مردم بود.

سردار اشتری بیان کرد: سخنان فرماندهی معزز کل قوا همچون آبی بر آتش بود و فتنه و جنگ امنیتی دشمن را خنثی و خاموش کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح عملکرد نیروی انتظامی در حوادث اخیر خاطر نشان کرد: نیروهای پلیس به خوبی توانستند صف مردم را از اغتشاشگران جدا و صحنه را هوشمندانه و مقتدرانه مدیریت کنند.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، حضور مردم در پشتیبانی از نظام و ولایت و ایفای نقش به موقع و درست توسط نیروهای عمل کننده از مهم‌ترین عوامل در خنثی سازی توطئه شوم دشمنان بود.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: دشمن تمام سعی خود را کرد که ما به سازش وادار شویم و دست از مقاومت برداریم، در این میان دشمنان می‌دانند که با عملیات نظامی نمی‌توانند علیه ما کاری کنند بنابراین به توطئه‌ها و فتنه‌های دیگری دستاویز می‌شوند و در صددند در میان مردم یاس و ناامیدی و تنش‌های داخلی ایجاد کنند اما باید بدانند که راه به جایی نخواهند برد.

وی اضافه کرد: دشمنان به دنبال برهم زدن امنیت پایدار و باثبات ما هستند و هر اقدامی که از دستشان برآید کوتاهی نمی‌کنند، آمریکا، رژیم جعلی صهیونیسم، عربستان، منافقین، سلطنت طلب‌ها و … شبانه روز در فکر ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند و از راهبردهایی چون؛ شکاف مردم و مسئولان، پیاده سازی مدل‌های جدید برای آشوب سازی، دو قطبی سازی جامعه به ویژه در آستانه انتخابات و… بهره می‌برند.

سردار اشتری با اشاره به اعمال تحریم‌های خصمانه از سوی دشمنان علیه ایران اسلامی، خاطر نشان کرد: امروز دشمنان در صددند که راه نجات ما را برجام نشان دهند و به مردم بگویند که این مسیر، سعادت شما را در پی دارد غافل از اینکه می‌دانند مردم ما فریب دسیسه‌هایشان را نمی‌خورند، امروز چنین دشمنی از اقتصاد بدون نفت ما نگران است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در آستانه انتخابات هستیم، تاکید کرد: امنیت انتخابات بسیار مهم و بر عهده نیروی انتظامی می‌باشد، بنابراین باید تلاش کنیم که انتخابات در نظم و امنیت کامل برگزار شود، البته از هم اکنون در حال برنامه‌ریزی برای امنیت آن هستیم.

سردار اشتری بیان کرد: مجلس نقش تأثیرگذاری در سرنوشت کشور بر عهده دارد و باید با مشارکت حداکثری، افراد انقلابی، پرکار، با برنامه و دلسوز منافع ملی و مردمی به مجلس راه یابند. منتخبین مردم باید کسانی باشند که به توانمندی دانشمندان ایرانی، ظرفیت جوانان غیور کشور و … اعتقاد داشته باشند، نماینده‌ای که دل در گرو مذاکره برجام داشته باشد حتماً و قطعاً نمی‌تواند به کشور کمک کند.

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی مطرح کرد: فرمانده ارزشمند، بزرگوار و پرافتخاری امروز دیگر در میان ما نیست.

وی افزود: سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی؛ مجاهد فی سبیل الله و یک انقلابی تمام عیار بود، فرمانده‌ای شجاع، مقتدر، استراتژی ست، بی‌بدیل، بی نظیر، دلسوز مردم، نظام و خانواده شهدا و فرزندانشان بود.

سردار اشتری ادامه داد: سردار سلیمانی تمام عمر با برکت خود را صرف خدمت به مردم کرد، او سردار بزرگ و پرافتخار اسلام و مسلمین بود که سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه‌ای داشت و به آرزویش که شهادت بود رسید.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه آمریکا مدعی مبارزه با تروریسم است، افزود: آمریکا خود تروریست پرور است و با این حرکت خبیثانه بار دیگر نشان داد که خوی و ذات تروریستی دارد.

سردار اشتری ادامه داد: سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اجر مجاهدت‌هایش را با شهادت گرفت و به دست شقی‌ترین افراد شهید شد، به طوری که آمریکا تمام قوای خود را به خط کرد تا فرمانده مجاهد ما را شهید کند.

وی اضافه کرد: حضور سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت باعث نگرانی و وحشت شدید دشمن بود به طوری که این فرمانده مبارز و مجاهد تمام استراتژی‌های دشمن را بر هم می‌زد.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه انتقام سختی در انتظار آمریکایی‌ها خواهد بود، بیان کرد: به لطف و عنایت الهی و مطالبه همه آزادی خواهان جهان، آمریکایی‌ها تقاص سختی را پس خواهند داد.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: دشمن همواره در صدد جدایی مردم از نظام و انقلاب بود و از ایجاد یاس و ناامیدی در میان مردم کوتاهی نمی‌کرد اما همه ما حضور میلیونی دوستداران حاج قاسم سلیمانی را در مراسم تشییعش را دیدیم و شعار علیه استکبار و حمایت از رهبری در مراسم وداع با این شهید بزرگوار طنین‌انداز شد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه مردم، رهبری و نظام خود را دوست دارند، ادامه داد: اجازه نمی‌دهیم خون پاک حاج قاسم سلیمانی و هم رزمان شهیدش پایمال شود، اخلاص و ولایت مداری حاج قاسم سلیمانی در کنار همه ویژگی‌های مثبت و بی نظیرش، از شاخص‌ترین ویژگی‌های این شهید بزرگوار بود.

وی با تشریح ویژگی‌های مجاهد شهید ابومهدی المهندس ادامه داد: او یک حاج قاسم دیگر برای کشور و ملت عراق بود و مجاهدت‌های بسیاری را خالصانه انجام داد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز همه ما وظیفه داریم که راه شهیدان را ادامه دهیم، با اشاره به سخنان سیدحسن نصراله در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ادامه داد: این سید مقاومت سخنان ارزشمندی درباره حاج قاسم داشتند ما به وجود چنین فرماندهان مجاهد و دلاوری افتخار می‌کنیم و ان شاء الله راه شهید سلیمانی و هم رزمانش را ادامه خواهیم داد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا