ایران و جهان

آشوب‌های اخیر منطقه برای نجات اسرائیل است


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی طائب عصر پنج شنبه در مراسم اربعین شهید مرتضی ابراهیمی در مسجد امیرالمومنین (ع) کهنر با اشاره به اینکه دشمن در اغتشاشات اخیر به دنبال آوردن مردم به خیابان‌ها و پدید آوردن ایرانی سوخته بود گفت: آشوب‌های اخیر منطقه برای نجات اسرائیل است.

طائب با بیان اینکه مشکل اصلی امروز بشر رهبرانی است که از شیاطین دستور می‌گیرند گفت: طبق فرمایش امام راحل آمریکا شیطان بزرگ است و رئیس جمهور آمریکا نماینده شیطان و امام خمینی برای از بین بردن جریان شیطانی پا به میدان گذاشت.

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل متوجه شده اند که سخنان رهبری مانند سخنان امام است گفت: دشمنان برای تغییر فکر مردم تلاش کردند و با تمام قدرت سعی در انحراف مردم داشتند امام دیدند در نهایت از دل مردم شهدای مدافع حرم بیرون آمده است.

وی با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر آمریکایی‌ها ۳ سال کار و برنامه ریزی کرده بودند افزود: دشمن میلیاردها دلار هزینه کرد اما موفق نشد و مردم تمام قد در برابر آنها ایستادند و شهادت شهدا توطئه‌های بزرگی را از انقلاب دور کرد و توطئه اخیر توطئه پیچیده‌ای بود و برکت شهدا بسیار بالا بود و چند روزه ماجرا خاتمه یافت.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا