اجتماعیاخبار خوزستانتیتر دوتیتر یکستون وسط

دو تن از نوآوران شرکت ملی حفاری ایران تقدیر شدند

به گزارش پایگاه خبری خوز ۲۴ به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در آیین که با حضور مدیر پژوهش ، فناوری و مهندسی ساخت و شماری از روسای و مسئولان این مدیریت برگزار شد عباس اورکی کارشناس ابزار دقیق مدیریت خدمات فنی شرکت به لحاظ ارایه طرح بازیابی سنسور وزن نما (Coriolis) که در عملیات سیمانکاری کاربرد دارد، تقدیر شد.

بازیابی این سنسورها به چرخه عملیاتی در بهبود کیفیت سیمان زنی چاه ها موثر و موجب صرفه جویی در خرید مجدد آنها شده است.

همچنین اصغر صادق آبادی رئیس مهندسی کالا و ماشین آلات مکانیک مدیریت امور مهندسی به خاطر طراحی فرمولاسیون و ساخت دوپ (کمپوند) حفاری مخصوص شرایط سخت حفاری میادین ایران و طراحی فرمولاسیون روانکار کابل های حفاری با قابلیت حفاظت کاتدی مورد تقدیر گرفت.

در این آیین که در غرفه اختصاصی شرکت ملی حفاری در نمایشگاه برگزار شد مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت در سخنانی اظهار کرد: با توجه با اهمیت روزافزون خلاقیت و نوآوری در سازمان ها و جایگاه ویژه آن در پیشرفت و بهبود و عملکرد آن ایجاد واحد نوآوری در این مدیریت مورد اهتمام واقع شد.

مهدی عرشیان افزود: با شکل گیری این واحد، شناسایی همکاران نوآور، دریافت و بررسی ایده های نوآورانه، بهینه سازی ایده ها و حمایت و هدایت ایده ها جهت تحقق و تجاری سازی آنها در راستای ارتقای شرکت پی جویی و اجرایی شد.

وی گفت: این واحد در مدت فعالیت خود تعداد ۴۸ نوآور را شناسایی و ۳۲ طرح نوآورانه دریافت کرده است که نمونه آن طرح های ارایه شده از سوی آقایان اورکی و صادق آبادی می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا