اجتماعیاخبار خوزستانتیتر دوتیتر یکستون وسط

از آغاز هفته پژوهش به مدت یک ماه؛ مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین اهواز شکرانه برگزار کرد

به گزارش پایگاه خبری خوز ۲۴ مجتبی انصاری با گرامیداشت نام و یاد مرحوم امان الله انصاری که یکی از خیرین، ادب دوستان و معلمان فاخر بود و اصرار به راه اندازی این مرکز برای خدمات دهی به مردم داشت افزود: به لطف پروردگار متعال این مرکز در فاز نخست فعالیت با بهره برداری از دستگاههای MRI (ام آر آی) و Mammography (ماموگرافی) آمادگی پذیرش آن دسته از بیماران و مراجعه کنندگانی را دارد که از پزشک متخصص، دارای نسخه و همچنین معرفی نامه هستند.
وی یادآور شد: با توجه به اینکه مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین از تاریخ ۲۶ آذرماه لغایت ۲۶ دی ماه آماده پذیرش رایگان به افراد کمتر برخوردار و نیازمند است با ارسال دعوت نامه به دانشکاه علوم پزشکی اهواز، مراکز بهداشت غرب و شرق اهواز و کلیه شهرستانهای استان خوزستان، کلیه فرمانداران در سراسر استان، کلیه ادارات بهزیستی شهرستان های خوزستان، مدیریت امداد امام خمینی در سراسر خوزستان، خانه های سالمندان، مراکز ترک اعتیاد، مراکز نگهداری و خدمات دهی به کلیه معلولان، نابینایان، اوتیسم، کودکان کار و…. از آنها دعوت کردیم تا فرد بیمار نیازمند به استفاده از خدمات MRI (ام آر آی) و Mammography (ماموگرافی) را به همراه نسخه پزشک و معرفی نامه به مرکز تصویربرداری اکسین دعوت نمایند.

بنیانگذار مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین اظهار داشت: بزرگترین و مجهزترین مرکزجامع تصویربرداری پزشکی ایران با بهره گیری حداکثری از تجهیزات فوق پیشرفته تشخیصی موجود در دنیا، به عنوان یک مرکز جامع گامی نو در بالابردن سرانه درمانی و پایش سلامت هم استانی های عزیز در خوزستان محسوب می شود و آماده ارائه خدمات به کلیه هم وطنان گرامی است.
وی یادآور شد: خدمات و تجهیزات پیشرفته این مجموعه در نوع خود کم نظیر و نادر است و انتخاب افراد متخصص جهت بهره برداری صحیح و سنجیده از ابزار تشخیصی دو اقدام مهم و موثر در راستای جلب اعتماد و اطمینان خاطر مراجعین و بیماران می باشد. در همین زمینه استفاده از توان علمی و تجربیات ارزشمند پزشکان متخصص و بنام مورد تاکید قرار گرفته است.
انصاری بیان کرد: وجود دستگاههای تشخیصی که تا به امروز در این استان و یا حتی کشور با عدم وجودشان مشکلاتی عظیم و خساراتی جبران ناپذیر را به همراه داشتند، به مرکز این امکان را می دهد که یاری رسان کودک تا کهنسال باشد و در جهت التیام درد آنها و درمان بیماری آنان سهم بزرگی را ایفا کند.
وی گفت: مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین از بخش های مختلفی همچون ام آر آی، سی تی اسکن، رادیولوژی دیجیتال و پانورکس، سونوگرافی، گاما اسکن، ماموگرافی و سنجش تراکم استخوان برخوردار است. در این مرکز همچنین کلینیک اینترونشن و RF تومورهای کبدی، کلینیک اینترونشن بیماری های پستان و زنان، کلینیک ستون فقرات، لیزر آندوسکوپ و کلینیک بررسی سلامت جنین ارائه خدمت خواهند نمود.
بنیانگذار و رئیس هیات امنا بزرگترین و مجهزترین مرکز تصویربرداری پزشکی ایران تاکید کرد: اکسین با دیدگاه وسیعی که نسبت به رشد و توسعه کشور به خصوص استان خوزستان و همچنین کشورهای همجوار دارد، حضور متفاوتی را در عرصه درمان و بیماران مراجعه کننده، هدفی متفاوت دارد و با نام خود، سلامتی را در دل نگران هزاران بیمار نوید می بخشد.
وی خبر از فعالیت ۲۴ ساعته مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین برای خدمت رسانی به مردم داد./

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا