ایران و جهان

کهتری: یک ماه پیش استعفایم را داده بودم/ حق فدراسیون است کادر جدید انتخاب کند

مجید کهتری سرمربی مستعفی پاراتیراندازی با کمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌درباره استعفایش از هدایت تیم ملی، اظهار داشت: من یک ماه پیش استعفا داده بودم که همان زمان شعبانی‌بهار کادرش را مشخص کرد. این حق رئیس فدراسیون بوده و اتفاق خاصی رخ نداده است.

وی درباره جلسه‌ای که روز یکشنبه به همراه رئیس کمیته پارالمپیک، تیراندازی با کمان و کمانداران معلول برگزار شد، اظهار داشت: بچه‌های ما اعتراضاتی داشتند که در این جلسه صحبت‌های خود را مطرح کردند و فکر می‌کنم به نتیجه هم رسیدند ، بعد از این شرایط برای تیر و کمان مهیا خواهد شد این تیم هر چه به پارالمپیک نزدیک‌تر می‌شود باید با آرامش و ثبات بیشتر کار کند.من از این اردو همراه کمانداران نیستم اما جای نگرانی نیست.

کهتری ادامه داد: همان یک ماه پیش که شعبانی‌بهار استعفای مرا قبول کرد هم برای کادر جدید و هم بچه‌ها آرزوی موفقیت کردم، این تیم با هر کادری موفق شود باعث افتخار است. اگر هم خدایی ناکرده نتیجه‌ای حاصل نشد، من هم ناراحت می‌شوم.

سرمربی مستعفی پاراتیراندازی با کمان درباره اینکه انتقادات شما چقدر باعث شد تا از هدایت تیم ملی کنار بروید، تصریح کرد: نمی‌دانم شعبانی‌بهار باید در این باره صحبت کند من گفتم نمی‌توانم کار کنم، حق شعبانی بهار بود مربی‌ای بیاورد که همسو با فدراسیون باشد. شاید این ضعف من بوده است، اما بهتر  این بود که اگر ضعفی دارم ۷، ۸ ماه قبل از پارالمپیک کنار بروم نه یک ماه قبل از مسابقات.شعبانی‌بهار هم حتما این موضوع را می‌دانسته که چنین تصمیمی گرفته است. هیچ خللی به اردوهای تیم ملی وارد نمی‌شود.

انتهای پیام/س


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا