ایران و جهان

پیام اربعین با همبستگی مسلمانان از مرزهای سیاسی فراتر رفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده شامگاه امروز در حاشیه بازدید از کانکس‌های موکب‌ پزشکی موسسه درمانگاهی حضرت مهدی(عج) شهرستان خلخال اظهار کرد: پیام اربعین  با همبستگی مسلمانان از مرزهای جهانی فراتر رفته و یک هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنی برای فراهم‌سازی ظهور حضرت مهدی(عج)  است.

وی افزود: اینکه اربعین به اجتماعی جهانی تبدیل شده و پای از مرزها فراتر نهاده یک واقعیت بوده و جهان امروز خود شاهد بصیرت دینی به پاخواسته در مسیر حضرت سید الشهدا(ع) است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: اجتماع ده‌ها میلیونی زائران حضرت سیدالشهداء(ع) در مسیر کربلا از همه جای جهان در این ایام، نشانه‌ای از عشق و دادادگی ملت ایران و سایر ملل به نهضتی بر حق است.

وی فعالیت‌های موسسه درمانگاهی حضرت مهدی (عج) کشور در شهرستان خلخال را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: شهرستان خلخال به‌عنوان نماینده استان اردبیل و نماینده جمهوری اسلامی ایران در بحث ارائه خدمات درمانی در عراق حضور خواهد یافت.

ستوده تشریح کرد: تمهیدات لازم برای حضور موکب‌ها و انتقال سریع آنان و حضور پزشکان و تیم‌های درمانی و دارویی  اندیشیده شده و امسال نیز استان اردبیل طرح پزشکی و دارویی را با همت پزشکانی از سراسر کشور با موفقیت در شهرهای نجف و کربلا اجرا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پرچم مطهر و متبرک حرم حضرت سیدالشهداء(ع) در مراسم اختتامیه ساخت موکب‌ها در کارگاه کربلا مورد استقبال دلدادگان آن حضرت قرار گرفت و مردم با زیارت این پرچم متبرک خواستار فرج حضرت مهدی(عج) و سلامتی ایشان برای  اقامه عدل و داد در جهان شدند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/۶۳۱


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا