ایران و جهان

نباید کسانی که بر شهرداری نظارت دارند مهره شهرداری شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فاطمه جراره رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در یک صد و سی و پنجمین جلسه شورای شهر بندرعباس نطق مهمی را در خصوص اختلافات اخیر شورای شهر بیان کرد و با توجه به حساسیت موضوع، متن سخنران وی به طور کامل منتشر می‌شود.

بسم الله الرحمن الرحیم
همکاران عزیز در شورای اسلامی شهر بندرعباس
اصحاب رسانه
حضار محترم
سلام و عرض ادب و خدا قوت
ابتدا به عنوان یک شهروند، از سفر و حضور پر از برکت جناب آقای رئیسی ریاست محترم قوه قضائیه به استان هرمزگان کمال امتنان و سپاس را دارم.

به جناب آقای صالحی و همکاران ایشان در دادگستری هرمزگان هم تبریک بابت تقدیر ریاست قوه قضائیه از ایشان و هم خداقوت بابت کار مداوم و شبانه روزی یکی دو ماه اخیر.

موضوعاتی را به عنوان منتخب مردم در جلسه شورای اداری طرح کردم که نیاز هست مجموعه دادگستری و ثبت اسناد در این خصوص پیگیری جدی داشته باشند. مبادا خدای ناکرده، کم‌کاری ما به خراب شدن قول و وعده آقای رئیسی منجر شود.

به خصوص گزارش ها حاکی است مردم محلات مختلف به موضوعات طرح شده در آن جلسه امید زیادی بسته اند. از شهرداری بندرعباس و مسکن و شهرسازی و سایر دستگاه‌های ذی مدخل در مورد تعیین تکلیف وضعیت اسناد مالکیت بندرعباس نیز می خواهم در درجه اول برای رفع گره از کار مردم و در درجه بعد برای حفظ بیش از پیش آبروی نظام، در این امر تا سرحد ممکن یاری رسانند.

هفته نیروی انتظامی را نیز به همه عزیزان زحمت کش در این لباس بخصوص عزیزان راهنمایی و رانندگی که به نوعی نزدیک ترین قرابت کاری را با مجموعه شهرداری دارند تبریک می گویم.

و اما متاسفانه در هفته ای که گذشت بخش کوچکی از اختلافات و یا شاید بهتر بگوییم کم لطفی های درون شورا به رسانه ها درز پیدا کرد. متاسفانه برخی مدیریت داخل شورا را نپذیرفته به بیرون نگاه کردند و عاقبتش این شد.

برادران عزیز و خواهر گرامی
روی سخنم با همه همکاران شورای اسلامی شهر است.
به مردمی که ما را انتخاب نموده اند و میلیاردها بودجه سالیانه شان را داده اند تا ما برایشان مدیریت کنیم جفا شد. مردم احساس کردند که اینجا تنها چیزی که ملاک نیست رضایت خدا و رفاه حال آنهاست. 

ماموریت اصلی مان فراموش نشود! ما اینجا جز چند امانت دار بیشتر نیستیم. ما وکیلیم تا بر خرج کرد صحیح ۸۴۰ میلیارد بودجه ای که مردم به عنوان عوارض شهرداری دست شهردار بندرعباس داده ند نظارت کنیم.

نکند کسانی که ماموریت شان نظارت بر شهردار هست بشوند مهره شهردار. نکند شهرداری که وظیفه اش نظارت بر پیمانکار هست بشود مهره پیمانکار. نکند نماینده مجلس و نماینده شورای شهر کاری را بکند و عملی را انجام دهد که خواسته و منطبق بر منافع زودگذر چند پیمانکار است و منافع مردم در نظر گرفته نشود.

خدا رو فراموش نکنیم . قبل از ما خیلی‌ها بر این صندلی نشسته اند و پس از ما نیز خواهند نشست. 

روی مسئله ترافیک در موقع تعطیلی مدارس تمرکز کنیم. روی معابر بافت ‌ای فرسوده، روی پل‌های روگذر، شهربازی و صدها وظیفه ای که در هنگام پذیرش نمایندگی مردم بندرعباس بر دوش گرفته ایم تمرکز کنیم.

من از برادران عزیز و خواهر گرامی می خواهم قضیه انتخاب هیئت رئیسه و کمیسون‌ها و هر آنچه که گذشت را بالکل فراموش کنند و تمرکز و دقت کافی را بر نظارت بر عملکرد شهرداری و سازمان‌های زیر مجموعه قرار دهند. و بدانیم که عزت و ذلت هر انسانی فقط به دست خداست.

انتهای پیام/۸۸۰۵۲


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا