ایران و جهان

حقوق مادام‌العمر برای ورزشکاران المپیکی قم

حمید نریمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: کسب سهمیه حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد و همه‌گونه حمایت از ورزشکاران استان برای این اتفاق مهم صورت می‌گیرد، به ویژه اینکه ورزشکارانی که ابتدا سهمیه و سپس مدال المپیک آینده را کسب کنند مادام‌العمر حقوق ماهیانه دریافت می‌کنند.

وی در ادامه به عملکرد ورزشکاران قمی در المپیاد استعدادهای برتر سال جاری اشاره و بیان کرد: مجموعه ورزش و جوانان قم از عملکرد و نتایج کاروان ورزش قم در المپیاد استعدادهای برتر کشور راضی نیست، در واقع پیش‌بینی ما عملکرد بهتری بود و برخی رشته‌ها اهداف ما را محقق نکردند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: اگر رشته‌هایی نظیر کشتی، دوومیدانی و تکواندو پیش‌بینی ما را محقق می‌کردند رتبه بهتری به دست می‌آمد، ۴۰ جلسه آسیب‌شناسی با این موضوع برگزار کردیم که امیدواریم در آینده نتایج مثبت آن را ببینیم.

وی سپس به برگزاری مجمع انتخابات هیأت‌ دوچرخه‌سواری قم اشاره و ابراز کرد: این هیأت‌ ورزشی بعد از تغییر و تحولات اواخر سال گذشته به شکل سرپرستی اداره می‌شد و پس از ثبت‌نام و بررسی صلاحیت کاندیداها، انتخابات آن به منظور تعیین رئیس جدید هیأت‌ دوچرخه‌سواری روز هفدهم مهر ماه برگزار می‌شود.

نریمان سپس به وضعیت دیگر هیات‌های ورزشی قم از جمله هیأت‌ تنیس اشاره و عنوان کرد: مسوولیت ریاست این هیأت‌ در حال حاضر بر عهده دکتر غدیر است اما رئیس هیأت‌ تنیس با توجه به سمت جدیدی که در دانشگاه علوم پزشکی قم بر عهده گرفته، تقاضا کرده از تنیس جدا شود.

وی در پایان به وضعیت هندبال قم اشاره و عنوان کرد: حضور تیم مردان قم در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور قطعی شده و در هندبال بانوان نیز پتانسیل حضور در مسابقات لیگ برتر را داریم، اگر تلاش‌های صورت گرفته به نتیجه برسد سال آینده در رقابت‌های لیگ برتر بانوان نماینده داریم.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا