ایران و جهان

بیست و سومین مجمع سراسری فرماندهان سپاه از فردا آغاز می شود

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه از برگزاری بیست و سومین مجمع سراسری فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.

وی با بیان اینکه این مجمع از فردا (دوشنبه ۸ مهر) آغاز خواهد شد ،گفت: بررسی آخرین تحولات داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی، تبیین راهبرد غلبه عمل و گفتمان مقاومت و سیاست‌های سپاه در دور جدید و چله دوم انقلاب اسلامی،  دستیابی به الگوهای هم افزا و  وحدت آفرین با سایر نیروهای مسلح و ارتقای ظرفیت و آمادگی های دفاعی برابر تهدیدات متصور فراروی انقلاب و میهن اسلامی از جمله اهداف برگزاری بیست و سومین مجمع سراسری فرماندهان سپاه است .

سخنگوی سپاه در ادامه اظهار کرد : سخنران آیین افتتاحیه این مجمع آیت الله رئیسی ، رییس محترم قوه قضاییه خواهد بود و در مدت برگزاری این همایش نیز مقامات و فرماندهان عالی‌رتبه نیروهای مسلح به سخنرانی خواهند پرداخت.

سردار شریف اظهار کرد: شرکت کنندگان در بیست و سومین مجمع سراسری فرماندهان سپاه و پاسداران حریم ولایت همچنین به دیدار مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) خواهند رفت و ضمن تجدید بیعت با معظم له ، از رهنمودها و تدابیر حکیمانه امام و مقتدای خویش بهره‌مند و آن را در تداوم مسیر پاسداری از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  نصب العین قرار خواهند داد.

گفتنی است؛ مجمع سراسری فرماندهان و مسئولین سپاه همزمان با صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل نیروهای سه‌گانه زمینی، دریایی و هوایی سپاه در سال ۱۳۶۴ پی‌ریزی و در حال حاضر هر دو سال یکبار با حضور فرماندهان و مدیران عالی رتبه سپاه برگزار می شود.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا