ایران و جهان

افتتاح نهمین سقاخانه خیرساز در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز و به نقل از روابط عمومی مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز، در افتتاحیه نهمین سقاخانه خیرساز، سید عبدالرضا دستغیب مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز با بیان اینکه مجمع مذکور تاکنون ۴۰ پروژه عمرانی، فرهنگی و ورزشی به بهره‌برداری رسانده است، اظهار داشت: این سقاخانه بااعتبار ۳۰۰ میلیون ریال در ورودی پلیس‌راه پل فسا، سایت خرم شکوه کنار ایستگاه رفاهی در جهت رفاه اجتماعی هر چه بیشتر مسافرین و شهروندانی که از این مسیر عبور و مرور می‌کنند توسط خیر نیک‌اندیش احداث شد.

علی نویدگویی نائب رئیس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز نیز بیان کرد: کار خیر و خرج کردن در این راه می‌تواند ضامن خوشبختی یک فرد در دنیا و آخرت باشد.

وی ضمن اشاره به اینکه در هفته قبل شاهد افتتاح آخرین پروژه بزرگ فرهنگی ورزشی که افتخاری برای مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز و مردم شهر شیراز می‌باشد گفت: ارزش سقاخانه مذکور ازلحاظ موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و حائز اهمیت است.

نوید گویی گفت: با توجه به اینکه ورودی هر شهر ویترین آن شهر است و در سه ورودی شهر شیراز استراتژی لازم جهت احداث سقاخانه می‌باشد، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری شهرداری مناطق شاهد ساخت چنین سقاخانه‌ای توسط خیرین نیک‌اندیش باشیم.

در این راستا صادقی نژاد عضو علی‌البدل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز و همین‌طور بانی خیر این سقاخانه با ابراز امیدواری گفت که در آینده بتواند سقاخانه‌های دیگر در مکان‌های موردنیاز سطح شهر احداث کند.

وی این سقاخانه را به نام بانوی گرامی اسلام حضرت فاطمه (س) نام‌گذاری و بانی خیر آن را زهره رفیع (همسر خود) معرفی کرده است.

در ادامه معصومی شهردار منطقه ۷ ضمن تقدیر از مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز و خیر نیک‌اندیش گفت: شهرداری منطقه ۷ وظیفه نگهداری و بهداشت با داشتن متصدی ۲۴ ساعته در این ایستگاه رفاهی را بر عهده می‌گیرد. وی در همین رهگذر گفت: با قرار دادن لیوان یکبار مصرف در کنار این سقاخانه در این کار خیر سهیم می‌شویم.

در پایان با اهدا لوح تقدیری از بانی خیر تقدیر شد.

انتهای پیام/۷۶۰۱۸


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا