ایران و جهان

کشت بهاره پس از ۱۲ سال مجدداً در اصفهان انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در دیدار مدیرکل و معاونین صدا و سیمای استان اصفهان اظهار داشت: عزاداری برای سرور و سالار شهیدان، عشق و محبت را در بین مردم بیشتر می‌کند به همین دلیل تعظیم شعار دینی وظیفه همه ماست.

استاندار اصفهان ادامه داد: متأسفانه بیان برخی موضوعات در سال‌های گذشته باعث شده تا اصفهان ستیزی در کشور شکل بگیرد که در این خصوص باید رسانه‌های جمعی به ویژه صدا و سیما توجه ویژه نشان دهند تا چهره واقعی استان اصفهان به نمایش گذاشته شود.

وی عنوان کرد: هیچ‌گاه نگران کمبودها نبوده‌ایم چراکه اعتقاد داریم مدیریت در این شرایط هنر است و در همین راستا در سال جاری شهرک به شهرک و کارخانه به کارخانه از فعالیت‌های اقتصادی تولیدکنندگان استان بازدید کردیم تا بتوانیم به خوبی مسائل و مشکلات آن‌ها را احصا کنیم و در جهت رفع آن‌ها تلاش نماییم.

رضایی افزود: امسال پس از ۱۲  سال دوباره کشت بهاره داشتیم و کار و فعالیت در این حوزه رونق خوبی داشته است به همین دلیل در راستای پرداختن به شعار رونق تولید باید چنین نمونه‌های موفقی انعکاس پیدا کند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: بازگشایی زاینده‌رود تأثیر بسزایی بر افزایش روحیه نشاط و شادابی مردم استان اصفهان داشته است و به اذعان متخصصان امید و سرزندگی را در بین مردم استان بیشتر شده است به همین دلیل در تلاش هستیم تا این رودخانه جاری بماند.

وی اضافه کرد: فرهنگ و ادب و اخلاق‌مداری مردم شریف استان اصفهان سال‌های سال است که زبانزد خاص و عام است بنابراین باید قدر این مردم را دانست و اعتماد و اطمینان خاطر آنان را بیش از قبل بالا ببریم.

رضایی تأکید کرد: تلاش در جهت ایجاد نشاط و امیدآفرینی در مردم در شرایط جنگ اقتصادی مایه عزت و اقتدار نظام است که انتظار می‌رود صدا و سیما به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولین در این مسیر گام‌های بلندتری بردارد.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: کودکان و نوجوانان آینده‌سازان این مرز و بوم هستند که نگاه ویژه‌ای به این قشر و توجه به نیازهای آنان می‌تواند نتایج پرثمری به دنبال داشته باشد و نباید از آن‌ها غفلت نمود.

حیدر قاسمی نیز در این جلسه عنوان کرد: عدالت خبری و اطلاع‌رسانی در حوزه‌های اجتماعی اهمیت خاصی دارد چراکه نهادهای اجتماعی از جمله مراکزی هستند که به واسطه ارتباط مستقیم و مستمر با اقشار مختلف مردم تأثیرگذاری عمیقی بر جامعه دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان یادآور شد: متولی برگزاری انتخابات وزارت کشور است لذا انتظار می‌رود تمامی نهادها و دستگاه‌های ذی‌ربط در این خصوص نهایت همراهی و تفاهم را با ستاد انتخابات استان داشته باشند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا