ایران و جهان

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در ۲۴ ساعت گذشته

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (چهارشنبه ۱۳ شهریور ماه) را اینجا مشاهده می‌کنید:

یک کشته حاصل درگیری مسلحانه سرنشینان ۲ خودرو در شاهین‌شهر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: طی درگیری مسلحانه بین سرنشینان دو خودرو در شاهین‌شهر دو نفر کشته و مصدوم شدند.

بودجه نامتعادل و لیستی بلند از طرح‌های نیمه تمام در استان اصفهان

بودجه حداقلی اختصاص داده شده به استان اصفهان مشکلات متعددی دارد، از تخصیص‌های پائین و شکاف درآمدی بودجه گرفته تا عدم شفافیت درباره نوع مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌های عمرانی، عدم دسترسی به صورت‌های مالی استانداری و اینکه اولویت‌بندی اتمام پروژه‌های عمرانی نیز مشخص نیست.

واکنش هیأت رزمندگان به شایعه آسیب به مسجد امام؛ مسجد وقف عزای اباعبدالله است

مدیر هیأت رزمندگان اسلام محبان حضرت زهرا (س) گفت: آسیب رسیدن به بنا کذب است، ۱۸ سال است که مراسم عزاداری امام حسین (ع) بدون هیچ آسیبی در این مکان برگزار می‌شود؛ این مراسم هرساله با مجوز اداره کل میراث فرهنگی و اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود، این مسجد وقف‌نامه دارد و وقف عزاداری برای امام حسین (ع) است.

معلمان و مدیران مدارس، نوشت‌افزارفروش شده‌اند

رئیس اتحادیه نوشت‌افزار استان اصفهان گفت: در حالی که آموزش ‌و پرورش وظیفه دارد دانش‌آموزان را آموزش و پرورش دهد، در مدارس نوشت‌افزار به فروش می‌رسد، گاهی هم به دانش‌آموزان می‌گویند نوشت‌افزار خود را از یک برند خارجی تهیه کنند.

کمربندی داران-الیگودرز ایمن‌تر شده اما نواقص پابرجاست

فرماندار فریدن گفت: طی سال‌های اخیر تلاش‌هایی برای ایمن سازی کمربندی داران به الیگودرز صورت گرفته که نتیجه آن کاهش تصادفات در این کمربندی بوده اما مسئله رفع نواقص باقی مانده است که با مشکلات اقتصادی و افزایش تورم پیمانکار انصراف داد و اکنون ما منتظر معرفی پیمانکار جدید از سوی شرکت زیرساخت‌ها هستیم.

برای مشاهده متن کامل اخبار، روی عناوین آن‌ها کلیک کنید.

 

انتهای پیام/۶۳۰۶۴/م/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا