ایران و جهان

وقتی یک مدیر فاسد باشد، وظیفه قوه قضائیه «بگیر و ببند» است


محمد ابراهیم رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه «نمی‌توان با بگیر و ببند با فساد مبارزه کرد» گفت: صحبت‌های آقای رئیس جمهور این بود که وظیفه برخورد و مبارزه با فساد در هر جایی ابتدا با مدیر مربوطه است و اگر در قاعده مدیریت درست برخورد شود باید منتظر مبارزه با فساد بود، اما این نافی این موضوع نیست که دستگاه قضا در راستای مبارزه با فساد اعمال نفوذ نکند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: البته آیت‌الله رئیسی نیز بارها و بارها گفته‌اند که انتظار داریم هر مدیری به وظایف ذاتی خود درباره مبارزه با فساد خوب عمل کند و اعمال نظارت خوبی بر دستگاه خود داشته باشد تا فساد اتفاق نیافتد، اما وقتی فساد اتفاق افتاد حتما باید بگیر و ببند داشت.

این نماینده مجلس بیان داشت: قطعا وقتی فساد پیش آمد هر گونه رحم و چشم‌پوشی خساراتش بیشتر خواهد بود بنابراین در این راستا سیستم قضایی باید تصمیم خود را به طور کامل انجام دهد.

وی بیان داشت: وقتی مدیران خود عامل تبانی و فساد باشند در آن موقع دیگر وظیفه قانونی دستگاه قضا است که ورود پیدا کند و وظیفه خود را انجام دهد که این مسئله مهم مورد حمایت همه مردم است.

این نماینده مجلس گفت: تیم قضایی باید قاطعانه به تکلیف خود عمل کنند و ملاحظه کسی را هم نداشته باشند.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا