اخبار خوزستاناقتصادیتیتر دوستون وسط

معاون آموزش و تعالی کسب و کارهای منطقه آزاد اروند: ۱۰۰ میلیارد تومان در گردشگری سلامت سرمایه گذاری شد


به گزارش پایگاه خبری خوز ۲۴ ، علی الیاسی شامگاه جمعه در نشست خبری با اصحاب رسانه در نمایشگاه هفته دولت اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد یک سازمان تجاری ـ صنعتی و وظیفه اصلی آن ایجاد ارتباط و پل ارتباطی بین اقتصاد داخلی و جهانی است.
وی افزود: سازمان منطقه آزاد اروند علاوه بر این هدف، تکلیف ذاتی وظیفه بازسازی شهرستان های آبادان و خرمشهر را هم به عنوان یکی از اهداف خود دنبال می کند که صرفا کالبدی و زیرسازی نیست بلکه اجتماعی و زیرساختی است و از منابع انسانی شکل می گیرد چون توسعه را منابع انسانی توسعه یافته رقم می زند.
معاون آموزش و تعالی کسب و کارهای منطقه آزاد اروند گفت:حوزه معاونت گردشگری منطبق بر منابع انسانی است و به شکل تخصصی آموزش و پروش، سازمان فنی و حرفه ای، آموزش های شهروندی، دانشگاه ها و آموزش های صنعت، تجارت و خدمات را تحت پوشش می دهد و به طور کلی حوزه آموزشی، پژوهشی و مهارتی را تحت پوشش دارد.
الیاسی ادامه داد: ارتقای دانش شهروندی، مهارت نیروی انسانی و بازسازی اجتماعی در حوزه های مختلف آموزشی و عملکردی و بحث سلامت هم یکی از بخش های این معاونت است که در حوزه گردشگری سلامت و ارتقای کیفیت بیمارستان ها و سلامت جامعه در حوزه جسمی و روانی تفاهمنامه هایی با وزارت بهداشت و درمان منعقد شده است.
وی یادآور شد: بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در حوزه سرمایه گذاری کرده و کیفیت مطلوبی را در حوزه ارتقای حوزه سلامت داشتیم.
معاون آموزش و تعالی کسب و کارهای منطقه آزاد اروند بیان کرد: در شرایط فعلی پذیرش بیش از ۲۰ درصد بیماران عراقی هستند که بخش مهمی از گردشگری سلامت را پوشش می دهند.
الیاسی اضافه کرد: در حوزه فرهنگی و هنری نیز کارهای خوبی انجام شده و بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان در حوزه فرهنگی، هنری، سینماها و مکان های مذهبی مثل مساجد کار کردیم.
وی گفت: برگزاری جشنواره های داخلی، استانی و بین المللی داشتیم که کمک زیادی به ارتقای زندگی شهروندان داشته است.
معاون آموزش و تعالی کسب و کارهای منطقه آزاد اروند ادامه داد: میراث فرهنگی و گردشگری نیز از دیگر حوزه های کاری است و بهبود زیرساخت های این حوزه را با سرمایه گذاری خوب منطقه آزاد شاهد تغییرات و پیشرفت های خوبی هستیم.
الیاسی بیان کرد: سال ۹۲ که با مستقل کردن حوزه ورزشی بالغ بر ۴۰ هیئت فدراسیونی ورزشی را تحت پوشش قرار دادیم که امسال به ۷۵ مورد رسیده است.
وی افزود: میزان پوشش باشگاه ها در سال ۹۲ نیز صفر بوده که تاکنون به ۱۳۵ مورد، اعزام تیم های ورزشی از هشت مورد به ۷۹ مورد و میزبانی مسابقات هم از صفر مورد به بیش از ۳۰ مورد میزبانی افزایش داشته است.
معاون آموزش و تعالی کسب و کارهای منطقه آزاد اروند بیان کرد: به واسطه راهبردهای هشت گانه و سیاست های منطقه آزاد توجه به آموزش را مدنظر داریم و با محوریت قرار دادن آموزش و پرورش، ساختار سازمانی، دانش آموز و خانواده فعالیت های مختلفی را برنامه ریزی کردیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا