اجتماعیاخبار خوزستانتیتر دوستون وسطفرهنگی

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان بیان کرد: افتتاح ۱۲۰۰ میلیارد تومان طرح عمرانی در هفته دولت در خوزستان

به گزارش پایگاه خبری خوز ۲۴ ، سعید رضوانی در جمع خبرنگاران دولت اظهار کرد: هفته دولت امسال به دلیل شرایط خاص حاکم بر کشور و شعار سال که رونق تولید بود تصمیم گرفته شده که همزمان با نمایشگاه هفته دولت نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی هم برگزار شود.

وی افزود: در هفته دولت یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان طرح های عمرانی با حضور مسئولان افتتاح شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان تصریح کرد: از ابتدای هفته دولت ۷۶ برنامه رادیویی به دو زبان فارسی و عربی با حضور استاندار خوزستان و معاونان ول و مدیران کل دستگاه های اجرایی اینترنت پخش شد.

رضوانی یادآور شد: همچنین برای نخستین بار از مدیران را برای حضور در برنامه های رادیویی و تلویزیونی به مدت هفت روز دعوت شد.

وی ادامه داد: نمایشگاه هفته دولت امسال در دو سالن خلیج فارس و امام رضا در مساحت دو هزار ۴۰۰ مترمربع برگزار شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان گفت: ۱۰۰ فعال بخش خصوصی، ۳۰ دستگاه دولتی و ۱۷ فرمانداری در نمایشگاه هفته دولت حضور داشتند.

رضوانی ادامه داد: طی این چهار شب ۴۰ نشست خبری، برنامه و کارگاه آموزشی در نمایشگاه هفته دولت برگزار شد.

وی گفت: همچنین در حاشیه نمایشگاه هفته دولت تفاهمنامه های مختلف در حوزه حمایتی، اشتغال و کارآفرینی امضا شد که بر این اساس تمرکز کار بر استفاده از صنایع خرد است.
مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان در پایان یادآور شد: استقبال مردمی بسیار خوبی از نمایشگاه هفته دولت امسال شاهد بودیم و از اصحاب رسانه نیز برای حضور بسیار بی نظیرشان تقدیر و تشکر می کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا