ایران و جهان

مجمع انتخاباتی رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، امروز مجمع انتخابات رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی با حضور حمید بنی تمیم دبیر فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان کشور، عبدالله چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان استان، کیومرث پور ایراندوست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و جمعی از ورزشکاران ناشنوای آذربایجان‌غربی در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

عبدالله چمن گلی در این جلسه اظهار کرد: ورزش ناشنوایان آذربایجان‌غربی در چند سال اخیر یک حرکت رو به جلو و امیدوار کننده را داشته است تا جایی که شاهد درخشش ورزشکاران ناشنوای استان در رقابت‌های کشوری و حتی بین المللی بوده ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و رئیس مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان خاطرنشان کرد: ورزش ناشنوایان در آذربایجان‌غربی به دلیل ظرفیت‌های فراوانی که دارد از اهمیت بالایی برخوردار است، باید به ورزشکاران ناشنوا توجه ویژه‌ای داشت، زیرا این ورزشکاران به دلیل تفاوتی که با سایر ورزشکاران دارند دارای حساسیت بیشتری هستند که اگر به آن توجه نشود سبب انزوا آن‌ها خواهد شد.

چمن گلی تاکید کرد: باتوجه به ظرفیت موجود ورزش ناشنوایان باید خدمات و امکانات مناسب در اختیار آنان قرار گیرد تا بتوانیم به کمک این ورزشکاران نماینده خوبی برای کشور به ویژه آذربایجان‌غربی در رقابت‌های کشوری و بین المللی باشیم.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی در ادامه به برنامه‌های کاری خود اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه‌های اصلی هیئت در چهار سال آینده توسعه فعالیت‌های ورزشی در شهرستان‌های آذربایجان‌غربی و حمایت بیشتر از ورزشکاران قهرمان در رشته‌های مختلف ورزشی است.

عبدالسلام معروفی اظهار کرد:استعدادیابی و پرورش ورزشکاران مستعد و اعزام تیم‌های مختلف وجذب منابع مالی از دیگر برنامه‌های هیئت ورزش‌های ناشنوایان در طول چهار سال آینده خواهد بود.

به گزارش فارس، در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های ناشنوایان تنها یک نفر به عنوان کاندیدا اعلام حضور کرده بود و در پایان از مجموع ۱۷ رای ماخوذه عبدالسلام معروفی که از سردبیران و خبرنگاران ارومیه هم به شمار می‌رود با کسب ۱۷ رای موافق به مدت چهار سال صندلی ریاست هیئت را به دست آورد.
انتهای پیام/۱۰۵۴/م


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا