ایران و جهان

حرکت در مسیر قانون و بی‌طرفی رویکرد اساسی ستاد انتخابات خراسان رضوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسن جعفری در جلسه ستاد انتخابات استان که در محل دفتر معاونت سیاسی استانداری برگزار شد، گفت: دشمنان تمام تلاش خود را برای پمپاژ یس و ناامیدی در جامعه به‌کار گرفته است، بنابراین اهمیت انتخابات سال جاری بر کسی پوشیده نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به فعالیت رسمی ۵۳ حزب در استان بیان کرد: در زمینه فعالیت احزاب، ساماندهی بسیار خوبی صورت گرفته است و اکنون احزاب دارای شناسنامه به‌نظم بخشی مناسبی رسیده‌اند.

وی در خصوص سیاست‌های مدنظر این ستاد در انتخابات پیش رو تشریح کرد: یکی از سیاست‌های ستاد انتخابات این است که هجمه‌های فرهنگی و اقتصادی با منشاء خارج کشور مدیریت شود.

جعفری افزود: دشمنان به‌دنبال این هستند که از طریق حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، اثر مستقیم بر میزان مشارکت مردم در انتخابات بگذارند که این مسئله وظیفه اعضای ستاد انتخابات استان را سنگین‌تر می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: در داخل کشور هم عده‌ای به‌دنبال القای یأس و ناامیدی به قشرهای مختلف مردم هستند اما بدون شک با حضور آگاهانه مردم به اهداف خود نمی‌رسد.

وی ادامه داد: در حوزه آموزش دست اندرکاران و مجریان برگزاری انتخابات اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته است.

جعفری خاطرنشان کرد: رویکرد ما در ستاد انتخابات استان علاوه بر حرکت در مسیر قانون، بی‌طرفی کامل اعضای این ستاد در انجام وظایف است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: یکی‌دیگر از وظایف ما بستر سازی برای مشارکت گسترده مردم است که در این زمینه تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا شاهد یک انتخابات پرشور باشیم.

وی با اشاره به اینکه مجریان باید بستر انتخابات سالم و قانونمند را فراهم کنند، گفت: باید زمینه گفت‌وگوی انتخاباتی بین  مردم، احزاب، گروه‌های سیاسی، فعالان حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را فراهم کنیم تا از فضای تهمت، توهین، وارد شدن به حریم خصوصی و افشاگری که برخلاف ارزش‌های دینی است، پرهیز شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا