ایران و جهان

آب سرد بر پیکر استقلال در دقیقه ۹۵/ دو امتیاز دیگر از دست رفت!


به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های استقلال و فولاد خوزستان در هفته دوم نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با تساوی یک به یک خاتمه یافت. فرشید اسماعیلی(۴۹) برای استقلال گل زد. امیرحسین باقری(۹۵) برای فولاد گل زد.

آبی پوشان تهرانی که در این دیدار با ترکیب سید حسین حسینی، میلاد زکی‌پور، سیاوش بزدانی، عارف غلامی، علی کریمی، دیاباته، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، فرشید باقری، وریا غفوری و داریوش شجاعیان بازی را آغاز کردند در نیمه اول تلاش زیادی کردند تا دروازه مهمان جنوبی خود را باز کنند اما راه به جایی نبردند.

استقلالی ها که امید می رفت در دومین بازی هماهنگ تر کار کنند و فوتبال زیباتری را به نمایش بگذارند بجز یک صحنه که توپ را به تیر دروازه فولاد زدند، نتوانستند دروازه شهاب گردان را با خطر جدی مواجه کنند. 

البته در مقابل شاگردان جواد نکونام هم فوتبال زیبایی ارائه نکردند و نتوانستند حتی یک خطر جدی را روی دروازه استقلال ایجاد کنند. 

در یکی از معدود موقعیت  هایی که استقلال در نیمه اول به دست آورد، سانتر ارسالی روی سر دیاباته فرود آمد اما ضربه این بازیکن با فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت. در پنج دقیقه پایانی نیمه اول استقلال بر سرعت بازی خود افزود تا به گل برسد اما نتوانست موقعیت خطرناکی را ایجاد کند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم استقلال کمی بهتر کار را دنبال کرد و خیلی زود به گل برتری دست پیدا کرد. در دقیقه ۴۹ این دیدار سانتر ارسالی از جناح چپ را فرشید اسماعیلی درون محوطه جریمه با ضربه ای ارام به گوشه دروازه فولاد فرستاد تا تیم آبی به گل برتری دست پیدا کند. 

در ادامه دو تیم تلاش زیادی کردند تا دروازه یکدیگر را باز کنند اما تا دقایق پایانی نتوانستند به این مهم دست پیدا کنند. در دقیقه ۸۵ این دیدار سیاوش یزدانی قصد داشت توپ را با سر به سیدحسین حسینی برساند اما ضربه آرام این بازیکن موقعیت را در اختیار مهاجم فولاد قرار داد اما شجاعت حسینی و مهار توپ اجازه باز شدن دروازه استقلال را نداد.

درحالی که پنج دقیقه وقت اضافه این دیدار هم به پایان رسیده بود و ثانیه های ابتدایی دقیقه ششم بود، تیم فولاد در یک ضد حمله دروازه استقلال را باز کرد تا آب سردی بر پیکر استراماچونی و استقلال ریخته شود.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا