ایران و جهان

کشتی آزاد جوانان جهان- استونی|۳ نماینده ایران به یک چهارم راه یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان از ظهر امروز (دوشنبه) در شهر تالین استونی آغاز شد که تاکنون سه نماینده کشورمان به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

*نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم امیر پرسته در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر صفر برایدن تود از کانادا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر ۷ مغلوب ادلان عسکراف از قزاقستان شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای مدال برنز را بدست آورد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرحسین مقصودی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر استفان کومان از رومانی را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل کانتا توکوریکی از ژاپن با نتیجه ۱۴ بر ۴ به پیروزی رسید. وی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف توران بایراموف از آذربایجان می‌رود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم محمدصادق فیروزپور در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر سیمون ووتکوفسکی از لهستان را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم مقابل سنجر دوسجانوف از قزاقستان با نتیجه ۶ بر یک پیروز شد. فیروز پور در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده پیتر گلوبیوس از لتونی و آرمان آندراسیان از ارمنستان می‌رود.

در وزن ۷۹ کیلوگرم عبداله شیخ اعظمی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۵ مغلوب فاتح بنفردجلاه از الجزایر شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز فرصت ادامه کار در گروه بازنده ها را بدست آورد.
در وزن ۹۷ کیلوگرم عباس فروتن پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر رحمان روسیدانمو از چین را مغلوب کرد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی  به مصاف برنده مبارزه میان یاروسلاو اسلاویکوسکی از بلاروس و گیوی گوگوبریشویلی از گرجستان می رود.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا