ایران و جهان

کشتی‌های جنگی اسرائیل درصورت عبور از تنگه هرمز سالم نمی‌مانند


قاسم حبیب‌زاده معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تصمیم سران رژیم صهیونیستی برای شرکت در اتئلاف آمریکایی برای حضور در خلیج فارس گفت: چند نکته در این که سران رژیم صهیونیستی اعلام کرده اند می خواهند در اتئلاف آمریکایی برای حضور در خلیج فارس شرکت کنند وجود دارد. نکته اول اینکه در اصل این ائتلاف هنوز شبهه وجود دارد و به اصطلاح ائتلاف روی هواست و هیچکدام از کشورهایی که آمریکایی‌ها می خواستند با آنها در این ائتلاف همراهی کنند از کشور های اروپایی گرفته تا کشورهای جنوب شرقی آسیا حاضر به پیوستن به این ائتلاف نشده‌اند و تنها چند کشور محدود که همواره دنباله روی سیاست‌های آمریکا هستند به این ائتلاف پیوسته اند.

حبیب‌زاده در ادامه تصریح کرد: اینکه سران رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند که در این ائتلاف شرکت خواهند کرد بسیار مضحک است. رژیم صهیونیستی اگر می‌توانست امنیت تأمین کند، امنیت سرزمین‌هایی که با کشتار و جنایت از مردم مظلوم فلسطین غصب کرده است را تأمین می‌کرد. سرزمینی که آنها برای تأمین امنیت شکننده اش دیوار بتنی ۷ متری کشیده است.

وی خاطرنشان کرد: اعلام آمادگی سران رژیم صهیونیستی برای شرکت در ائتلاف آمریکا و حضور در خلیج فارس ادعایی بی پایه و اساس، مضحک و گزافه گویی بیش نیست و قبل از آنکه بخواهند چنین حماقتی انجام دهند، باید بدانند این ائتلاف با حضور رژیم صهیونیستی بسیار متزلزل خواهد بود و قطعاً به نتیجه نخواهد رسید.

معاون سیاسی بسیج مستضعفین در پایان گفت: نکته قابل توجه این است که کشتی جنگی با پرچم رژیم غاصب صهیونیستی هیچ‌گاه اجازه ورود به خلیج فارس را پیدا نخواهد کرد و قطعاً نمی‌تواند سالم از تنگه هرمز عبور کند. این اقدام نابخردانه موجب پشیمانی رژیم صهیونیستی و حامیانش خواهد شد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا