ایران و جهان

نظرسنجی| اکثر انگلیسی‌ها معتقدند باید به هر طریقی از اتحادیه اروپا خارج شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بر اساس نظرسنجی که روزنامه دیلی تلگراف روز دوشنبه نتایج آن را منتشر کرده، اکثر مردم انگلیس معتقدند که «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس باید لندن را به هر طریقی از اتحادیه اروپا خارج کند حتی اگر ضروری باشد پارلمان را تعلیق کند.

جانسون اعلام کرده که روز ۳۱ اکتبر (۹ آبان) چه توافقی با بروکسل حاصل شود و چه توافقی بدست نیاید، انگلیس را از اتحادیه اروپا خارج خواهد کرد این در حالی است که بسیاری از نمایندگان انگلیسی مخالف خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا هستند.

بر اساس نتایج نظرسنجی «کامرس» ۵۴ درصد پاسخ دهندگان با این موضوع اعلام موافقت کردند که جانسون باید برگزیت را به هر طریقی انجام دهد حتی اگر ضرورت داشته باشد پارلمان را تعلیق کند تا جلوی این موضوع را بگیرد که نمایندگان مانع از اجرای برگزیت شوند.

جانسون گفته که به دنبال حصول توافقی با اتحادیه اروپا است اما این موضوع را رد نکرده که احتمالا پارلمان را تعلیق کند تا مانع از تلاش نمایندگان برای جلوگیری از خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا شوند.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که حمایت‌ها از حزب حاکم محافظه کار افزایش یافته و به ۳۱ درصد رسیده که ۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

انتهای پیام/.


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا