ایران و جهان

منصوریان: به صعود امیدواریم/الاتحاد از فرصت‌هایش بهتر استفاده کرد


به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن ایران و الاتحاد عربستان گفت: بازی سختی با تیم عربستانی در امارات داشتیم و وضعیت آب و هوایی در عملکرد بازیکنانم تاثیرگذار بود.

وی با بیان اینکه هر دوتیم در بازی رفت نمایش خوبی داشتند ادامه داد: الاتحاد در امارات توانست از موقعیت هایش استفاده کند و برنده بازی باشد.

سرمربی ذوب آهن افزود: درست است که در بازی رفت شکست خوردیم اما تلاش می کنیم در بازی فردا بهتر ظاهر شویم و با جبران این شکست صعود کنیم. 

منصوریان تصریح کرد: تا این مرحله از رقابت ها با بازیکنان جوانی که داریم تلاش خود را کردیم و در این مرحله به تیم خوب و قدرتمند الاتحاد برخورد کردیم و تمام سعی مان را برای صعود می کنیم. 

منصوریان افزود: تمام تمرینات ما در ایران برگزار شد که با دوحه و امارات تفاوت زیادی از نظر وضعیت آب و هوایی دارد. امیدوارم برای من و بازیکنانم در بازی فردا بهترین اتفاق رقم بخورد. 

وی گفت: گل زیبای کاپیتان قاسم حدادی فر این شانس را برای ما ایجاد کرده تا در دیدار فردا امیداوار به صعود باشیم. ۵۰ درصد شانس در بازی فردا برای ما وجود دارد و تلاش خود را برای صعود می کنیم.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا