ایران و جهان

شرط اصلی تولید سریال پرمخاطب «خواستن» است/ لزوم بازگشت حرفه‌ای‌ها


بهروز بقایی کارگردان و بازیگر سریال‌های تلویزیونی و خانوادگی دهه ۷۰ و ۸۰ درباره اینکه این روزها تلویزیون را چگونه دنبال می‌کند، به خبرنگار مهر بیان کرد: بیشتر فیلم‌های سینمایی را می‌بینم که از شبکه نمایش پخش می‌شود و کمتر سریال‌ها را می‌بینم.

وی درباره اینکه چرا تولید سریال‌های یکی دو دهه پیش دیگر در تلویزیون تکرار نمی‌شود، بیان کرد: ما هنوز هم می‌توانیم همان سریال‌های پرمخاطب را داشته باشیم به شرطی که کار را به صاحبان اصلی و تخصصی آن‌ها بسپاریم یعنی کسانی که آن سال‌ها کار می‌کردند دوباره به تلویزیون بازگردند.

این بازیگر اضافه کرد: باید از تلویزیون پرسید که چرا این افراد در تلویزیون حضور ندارند و یا چرا اگر هم در تلویزیون هستند آن سریال‌های پرمخاطب و جذاب دیگر تکرار نمی‌شود. به هر حال مردم همان مردم هستند پس خروجی کارها هم می‌تواند دوباره همان نتایج را به بار بیاورد.

بقایی با اشاره به یک ویژگی مهم در سریال‌ها توضیح داد: اگر این سریال‌ها و مجموعه‌هایی که ساخته می‌شود نیاز مردم باشد مردم با آنها ارتباط برقرار می‌کنند و اگر نیاز مردم هم نباشد مردم می‌توانند با ۱۶۲ تماس بگیرند و برنامه‌های جدیدتر مطالبه کنند.

وی در پایان اظهار کرد: از طرف دیگر باید تلویزیون بخواهد که این اتفاقات دوباره رخ دهد و این «خواستن» شرط اصلی و اولیه است.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا