ایران و جهان

راهیابی اعضای کانون پرورش فکری هرمزگان به المپیاد فیلمسازی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، استان هرمزگان در بخش فیلم با دو اثر به کارگردانی، «فاطمه زاهدانی عضوکانون شماره ۲ بندرعباس»، «ثمین عالی‌زاده عضو کانون فین» و «هستی جعفرپور عضو کانون فین در بخش ایده » به بخش سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان راه یافته‌اند.

فروزان کهوری نژاد مدیر انجمن سینمای جوان ایران دفتر هرمزگان گفت: لیست نهایی فیلم‌ها و ایده‌های سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران اعلام شد که از تعداد  ۲۳۰ فیلم و ۳۴۶ ایده رسیده به دبیرخانه سومین المپیاد ۱۶ فیلم و ۴۲ ایده به مرحله انتخاب رسید. 

وی افزود: برگزیدگان از تاریخ ۲۶ الی ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۸ در سی و سومین جشنواره کودکان و نوجوانان که در اصفهان برگزار می‌شود حضور می یابند.

مدیر انجمن سینمای جوان هرمزگان گفت: شرکت‌کنندگان در جشنواره ، در برنامه‌های آموزشی با موضوع «ایده پردازی و نگارش فیلمنامه، تست،  اتاق‌های ساخت فیلم با موبایل» که با حضور اساتید مطرح در حوزه سینمای کودک برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.

کهوری نژاد خاطر نشان کرد: منتخبین المپیاد پس از بازگشت از جشنواره با حضور استاد راهنما و حمایت انجمن سینمای جوان هرمزگان می‌توانند فیلم‌های خود را بسازند.

برندگان و منتخبین المپیاد پس از بازگشت از جشنواره با حضور استاد راهنما و حمایت انجمن سینمای جوان هرمزگان می‌توانند فیلم خود را بسازند.

انتاهی پیام/۸۸۰۳۰


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا