ایران و جهان

رئیس اتاق بازرگانی کرمان: رسانه‌ها به دغدغه تولیدکنندگان بپردازند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سیدمهدی طبیب‌زاده عصر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس کرمان به مناسبت ۱۷ مرداد از فعالیت‌های این مجموعه در پوشش و انعکاس برنامه‌ها و اخبار اتاق بازرگانی کرمان قدردانی کرد و اظهار داشت: برای ما مهم است که بتوانیم در سال‌های سخت اقتصادی، برنامه‌های خودمان را جامعه عمل بپوشانیم و به فلسفه وجودی شعار سال یعنی رونق تولید عمل کنیم.

وی بیان داشت: تولیدکنندگان و صنعتگران ما در شرایطی که با محدویت منابع مالی و مواد اولیه مواجه هستند اما محکم ایستاده‌اند و همانند سربازان جنگ اقتصادی کار می‌کنند.

طبیب‌زاده افزود: دغدغه فعالان اقتصادی باید به گوش تصمیم‌سازان استان و کشور برسد، تاثیراتی که بعضا از فضای داخلی کشور برای این گروه ایجاد می‌شود، کمتر از مشکل تحریم‌ها نیست.

رئیس اتاق بازرگانی کرمان عنوان‌ کرد: ما از رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم جامعه و زبان گویا درخواست داریم تا با اطلاع رسانی دقیق و صحیح به تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی کمک کنند.

وی روحیه‌بخشی به جامعه را از رسالت‌های رسانه برشمرد و گفت: تحریم‌ها پایدار نیست، ‌همان طور که تا الان مشکلات را حل کردیم می‌توانیم به راهمان ادامه دهیم.

طبیب‌زاده اظهار کرد: رسانه‌های ما باید مردم را به سمت استفاده از کالای داخلی تشویق کنند که تولید داخلی به اندازه کافی وجود دارد و قابل رقابت با کالاهای خارجی است و اگر این اعتماد در مردم با وجود آید رونق تولید را شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: همه باید برای رسیدن به سیاست‌های کلی نظام و رهبری بسیج شوند، رسانه‌ها مطالبه‌گر باشند که در سال رونق تولید چه اقدامات و فعالیت‌هایی در این زمینه صورت گرفته و چه تفاوت معناداری امسال با دیگر سال‌ها شاهدیم و چگونه سربازان عرصه اقتصادی که تولیدکننده هستند حمایت شده‌اند.

وی پرسش دغدغه‌های تولیدکننده و فعالان اقتصادی را از سوی رسانه‌ها خواستار شد و گفت:

بیکاری علت اصلی مسائلی چون حاشیه‌نشینی و جرائم و تخلفات است که منشا بیکاری در نبود سرمایه و فضای کسب و کار نامساعد است.

طبیب‌زاده ابراز داشت: کمک کنیم که کارخانه‌ها را فعال داشته باشیم و اشتغال را افزایش دهیم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۷/ق


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا