ایران و جهان

در گزینش معلمان باید تخصص و تعهد مدنظر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، غلامرضا بختیاری در جلسه آموزش تحقیق در گزینش، اظهار داشت: نقش نیروی انسانی در سازمان یکی از مسائل مهم  پیش روی مدیران اجرایی است که باید در انتخاب افراد اهتمام ویژه داشته باشند.

وی گفت: در انتخاب افراد برای هر شغل یا منصب باید تناسب و انتخابی منطقی و دقیق بین شغل و شاغل وجود داشته باشد تا کارایی فرد در شغل موردنظر نمود پیدا کند.

مدیر آموزش‌وپرورش قرچک افزود: با توجه به آموزه‌های دینی و اسلامی و فرمایش حضرت علی (ع) در کتاب نهج‌البلاغه، در گزینش افراد باید دو شرط مهم وجود داشته باشد، بهره‌مندی از علم و تخصص از یک‌سو و برخورداری از فضایل اخلاقی و تعهد کاری از سوی دیگر باید مدنظر قرار گیرد.

بختیاری بیان داشت: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند در تشخیص و گزینش اشخاص باید خدا را مدنظر قرارداد و منویات رهبری باید حسن ختام انجام کارها و برنامه روزمره به‌خصوص گزینش افراد برای پست‌های مهم باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  در حوزه گزینش افراد باید مدیران خدا را در نظر قرار دهند و افرادی را تأیید کنند که در حوزه معلمی تخصص و روحیه لازم با شغل موردنظر را داشته باشند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا