اخبار خوزستانتیتر یکستون وسطفرهنگی

ثبت نام در برترین مرکز علمی کاربردی خوزستان آغاز شد/ پذیرش دانشجو بدون کنکور در دانشگاه لوله سازی اهواز

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز با اشاره به اینکه ثبت نام مرکز علمی کاربردی این شرکت در مقطع کاردانی از ۲۷ مرداد آغاز شده، گفت: علاوه بر این نیز ثبت نام این مرکز که به عنوان تنها مرکز علمی کاربردی برتر استان و نمونه کشوری انتخاب شده در مقطع کارشناسی از دوم شهریورماه آغاز می شود.

علی خنیفر در این خصوص اظهارداشت: این مرکز هم اکنون ثبت نام بدون کنکور ویژه مقطع کاردانی را در رشته های حسابداری (صنعتی) بازرگانی (انبارداری) ابزار دقیق، ایمنی(HSE)، متالوژی(آزمون فلزات)، متالوژی (نورد فولاد) جوشکاری، بازرسی جوش، کاردانی فنی نقشه کشی، برق (برق صنعتی) برق (الکترونیکی صنعتی)، برق (تعمیرات و نگهداری ماشین های الکترونیکی) مکانیک(ماشین افزار)، مکانیک (تاسیسات صنعتی)، مکانیک (تعمیر ماشین آلات صنعتی)، ممیزی (انرژی صنعتی) آغاز کرده است.
وی ادامه داد: همچنین ثبت نام این مرکز علمی کاربردی در رشته های حسابداری، ایمنی((HSE ، مدیریت( تجارت سازی)، مهندسی فناوری اطلاعات( فناوری اطلاعات)، مهندسی مکانیک (تاسیسات حرارتی و برودتی)، مهندسی مکانیک (ماشین افزار) مهندسی فناوری کنترل (ابزار دقیق)، مهندسی الکترونیک صنعتی، مهندسی بازرسی جوش مهندسی جوش و مهندسی متالوژی (ذوب فلزات) از دوم شهریور آغاز می شود.
مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز از مهم ترین مزایای تحصیل در مرکز لوله سازی اهواز را نرخ پایین شهریه در بین دانشگاه های موجود در استان دانست و گفت: این مرکز علاوه بر اعطای معافیت تحصیلی به مشمولان نظام وظیفه، برای دانشجویان برتر علمی و ورزشی تخفیف های مختلفی را درنظر گرفته است.
خنیفر ادامه داد: شهریه دانشجویان این مرکز در طول ترم تقسیط می شود و علاقمندان می توانند از اعطای وام دانشجویی نیز استفاده کنند.
وی بر صدور مدرک معتبر دانشگاهی این مرکز زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اشاره کرد و گفت: ثبت نام در این مرکز به ۲ روش حضوری و اینترنتی انجام می شود.
مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز روش اول ثبت نام را از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org دانست و افزود: روش دوم نیز مراجعه حضور علاقمندان به دانشگاه به آدرس اهواز، بلوار امام خمینی شرقی(ره) راه بند زیباشهر، درب جنوبی شرکت لوله سازی اهواز است.
وی ادامه داد: علاقمندان همچنین می توانند در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۲۷۹۷۹۷ و ۳_۰۹۳۳۷۲۸۱۷۷۲تماس بگیرند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا