ایران و جهان

مدیرروستا:‌ تیم ملی برای قهرمانی چیزی کم ندارد/ از هر نظر برتر از چین هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس، علی اصغر مدیرروستا یکی از ملی‌پوشان تیم ملی بود که در دو بازی متوالی مقابل چین به این تیم گلزنی کرد و در پیروزی‌های ۴ بر یک و ۴ بر ۲ مقابل چین در مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۸ حضور داشت.

مدیرروستا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دیدار روز پنج‌شنبه ایران و چین اظهار داشت: این تیم چین نسبت به سال‌های قبل ضعیف‌تر شده و توانایی مقابله با تیم ملی ایران را ندارد. البته نباید چین را دست کم گرفت به خصوص اینکه در این جام شاهدیم که تیم‌های درجه دو آسیا مقابل تیم‌های درجه اول خوب بازی کرده‌اند و شاید بهتر باشد بگوییم خوب مقاومت کردند. همانطوری که ما در جام جهانی مقابل بهترین تیم‌های دنیا خوب بازی کردیم در این جام تیم‌های درجه دو آسیا با دفاع اتوبوسی مقابل تیم‌های درجه اول قرار گرفته‌اند.

وی افزود: تیم ملی ایران در حال حاضر یک تیم منسجم و هماهنگ است بازیکنان این تیم در داخل و بیرون از زمین با هم رفاقت دارند. از نظر تکنیکی و فنی هم بازیکنان ایران بسیار برتر از بازیکنان چین هستند. ضمن اینکه بازیکنان حرفه‌ای ما می‌دانند که نباید حریف را دست کم بگیرند اما تیم ملی می‌تواند از دیوار چین عبور کند و اگر با همان تمرکز بازی‌های قبل بازی کنیم پیروزی دور از دسترس ما نخواهد بود.

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به بازی‌هایی که مقابل چین در مقدماتی جام جهانی انجام داد، گفت:‌ آن تیم چین نسبت به این تیم شرایط بهتری داشت. ما هم ۲ بر صفر از حریف عقب افتادیم اما تیم ایران با بازیکنان درجه یک و ممتازی که داشت توانست بازی را برگرداند و پیروزی ۴ بر ۲ را رقم بزند.

وی با اشاره به شانس قهرمانی ایران در جام ملت‌ها گفت: تیم ملی ایران شخصیت قهرمانی دارد و شاید بهتر است بگویم این تیم چیزی برای قهرمانی در آسیا کم ندارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تیم ملی ایران می‌تواند در این دوره قهرمان شود.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا