ایران و جهان

محمودزاده: فقط چهار باشگاه لیگ برتری مجوز ثبت قرارداد گرفتند

فریبرز محمودزاده در گفت‌وگو خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ برتر گفت: با وجود تقارن جام ملت‌های آسیا با نقل و انتقالات نیم‌فصل اعضای کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ همگی در محل کار خودشان حاضر بودند و به باشگاه‌ها خدمت‌رسانی می‌کردند تا خللی در این مقطع حساس از فصل مسابقات ایجاد نشود.

وی افزود: کمیته وضعیت بازیکنان و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دو نامه به کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ داده بودند. کمیته وضعیت بازیکنان در یک ماه گذشته اعلام کرد به جز ذوب‌آهن ۱۵ باشگاه دیگر لیگ برتری از نقل و انتقالات نیم‌فصل محروم هستند و در نهایت به پنج باشگاه سپاهان، فولاد خوزستان، سایپای تهران، سیپدرود رشت و پرسپولیس تهران اجازه فعالیت در نقل و انتقالات نیم‌فصل را صادر کرد.

محمودزاده با اشاره به نامه کمیته انضباطی به سازمان لیگ عنوان کرد: کمیته انضباطی هم شش باشگاه پرسپولیس، استقلال، پدیده، نفت مسجدسلیمان، نساجی مازندران و تراکتورسازی تبریز را از نقل و انتقالات نیم‌فصل محروم کرده بود و در نهایت تا شب گذشته به چهار باشگاه لیگ برتری پرسپولیس، سپیدرود رشت، سایپا و فولاد خوزستان مجوز ثبت قرارداد بازیکنان جدیدشان داده شد اما باشگاه‌های استقلال و تراکتورسازی تبریز هنوز مجوز ثبت قرارداد بازیکنان‌شان را دریافت نکرده‌اند. 

وی در مورد زمان پایان نقل و انتقالات نیم‌فصل گفت: تاریخ ثبت قرارداد بازیکنان در نیم‌فصل روز شنبه ۱۳ بهمن ماه ۹۷ به پایان می‌رسد. همانطور که می‌دانید در این فصل برای اولین مرتبه ثبت قرارداد بازیکنان از طریق اتوماسیون اداری (ثبت آنلاین) فراهم شده است. به این ترتیب باشگاه‌ها تا ساعت ۲۳:۵۹ دقیقه روز شنبه ۱۳ بهمن‌ماه فرصت دارند تا قرارداد بازیکنان جدید خود را در سازمان لیگ ثبت کنند. من از باشگاه‌ها خواهش می‌کنم کار نقل و انتقالات را به روز و ساعات پایانی نکشانند و هرچه سریع‌تر ثبت قرارداد بازیکنان جدیدشان را انجام بدهند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا