ایران و جهان

شاه‌علیدوست: ‌۳ سال است سایپا مشکل مالی دارد/برای حضور در آسیا نباید دغدغه داشته باشیم

روزبه‌شاه‌علیدوست در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد تغییر زمان دیدار سایپا با داماش گیلانیان درمرحله نیمه‌نهایی جام حذفی گفت: تغییر یک روزه بازی خیلی فرقی نمی‌کند و تلاش می‌کنیم در این بازی موفق شویم. قطعا آنالیزورها و مربیان تیم ما نقاط قوت و ضعف حریف را برررسی کرده‌اند و به ما این مسایل را می‌گویند. بازی سختی پیش رو داریم.

وی در مورد اینکه داماش گیلانیان یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز مسابقات است گفت: به هر حال جام حذفی جام شگفتی‌هاست و در سال‌های قبل هم برخی تیم‌های لیگ‌های پایین‌تر شگفتی‌ساز شده بودند و یقه تیم‌ها بزرگ‌تر را گرفته‌اند. قطعا داماش هم تیم خوبی بوده که به این مرحله رسیده است ولی ما هم تلاش می‌کنیم که پیروز شویم.

کاپیتان تیم سایپا در مورد اینکه خودش در این مسابقه به میدان خواهد رفت یا خیر گفت: تمرینات نیم فصل را با تیم انجام داده‌ام اما اینکه بازی کنم یا نه به نظر کادرفنی بستگی دارد ضمن اینکه مهم موفقیت تیم است و امیدوارم هر بازیکنی به میدان برود به پیروزی برسد.

شاه‌علیدوست در مورد تغییر ورزشگاه خانگی سایپا در نیم فصل دوم اظهار داشت: اگر در ورزشگاه دستگردی می‌توانستیم بازی کنیم بهتر بود اما زمین چمن این ورزشگاه مناسب نبود و زیر کشت رفت.  ما چند سالی در این ورزشگاه بازی کرده بودیم و به آن عادت داشتیم به هر حال این شرایط پیش آمده است.

وی در مورد مشکلات مالی که باشگاه سایپا با آن دست به گریبان است گفت: باشگاه سایپا همواره نام بزرگ سایپا را پشت سرخود داشت و  چنین مشکلاتی در این باشگاه نداشتیم اما متاسفانه سه سال است که تیم ما به چنین مشکلاتی دچار شده است. بازیکنان قدیمی مثل من از سه سال قبل از باشگاه طلبکارند. تیمی که می‌خواهد در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد و به فینال جام حذفی برسد نباید دغدغه‌های اینچنینی داشته باشد. امیدوارم مدیریت باشگاه این مشکلات را حل کند تا تیم بدون دغدغه فوتبال بازی کند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا