اجتماعیاخبار خوزستانتیتر دوستون وسطفرهنگی

رییس جمعیت طرفداران ایمنی راه های خوزستان: فرهنگ ایمنی باید درجامعه نهادینه شود

به گزارش خبرنگار خوز ۲۴ عبدالرضا فتاحی در نخستین جشنواره بررسی راهکارهای افزایش ایمنی راه ها و معرفی رانندگان قانونمند و حرفه ای استان اظهار کرد: اولین برنامه این جمعیت معرفی رانندگان برتر استان است چرا که این رانندگان در سرما و گرما زحمات زیادی کشیده و سختی های فراوانی را تحمل می کنند.
وی با بیان این که باید مقوله ایمنی را در جامعه نهادینه کنیم؛افزود: بهبود تردد ایمنی در راه ها و ارتقای فرهنگ ایمنی ، کمک به ایجاد تعامل بین سازمان ها و مسئولین ایمنی ، تغییر نگرش ها در‌جامعه ،حساس نمودن مسئولین نسبت به کاهش حوادث رانندگی، تلاش برای جلب توجه دولت و کمک به آسیب دیدگان حوادث رانندگی وهمچنین معرفی رانندگان قانون مند و حرفه ای از اهداف اصلی این جمعیت است.

رییس جمعیت طرفداران ایمنی راه های خوزستان تصریح کرد: فلسفه اصلی بروز و فعالیت های این جمعیت ارزش قائل شدن نسبت به حیات انسان ها است؛ هر تلاشی به منظور کاهش آسیب های سوانح رانندگی در کشور صورت گیرد می تواند موثر باشد.

فتاحی ادامه داد: اولین جشنواره بررسی افزایش ایمنی راه های استان به همت هیات مدیره جمعیت ایمنی و راه های کشور در اهواز برگزار شد و امید است با دستاوردهای این جشنواره و فعالیت های این جمعیت الگویی مناسب برای سایر استان ها باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا