ایران و جهان

توجه به نیازهای اساسی کودکان نیازمند در شرایط کنونی یک وظیفه ملی است.

بر اساس این گزارش ، سازمان‌ها در مقابل جامعه‌ای که در آن زندگی می کنند دارای مسئولیت هایی با ارزشی متفاوت هستند . کمک‌رسانی‌ها و برنامه‌‌ریزی بر اساس نیازهای موجود جامعه و همراه کردن مردم در این فعالیت‌ها می‌تواند تاثیراتی عمیق و ماندگار را به دنبال داشته باشد که نتیجه‌ی آن بهبود کیفیت زندگی آحاد ملت است. تردیدی نیست که در شرایط خطیر، بیش از هر زمان دیگری اهمیت چنین فعالیت‌هایی احساس می‌شود.سینره، یکی از برندهای معتبر صنعت آرایشی و بهداشتی ایران، در راستای عمل به مسولیت‌های اجتماعی خود در نظر دارد تا کمپینی را در جهت حمایت از کودکان آسیب‌پذیر به انجام برساند.

هدف گذاری این کمپین با توجه به نیازهای اساسی کودکان آسیب‌پذیر در شرایط کنونی، معطوف به حمایت و مراقبت از کودکان کار، کودکان محروم از تحصیل و نیز کودکان بیمار نیازمند هزینه درمان است؛ برای نیل به این اهداف، سینره، بستر رسانه های اجتماعی را به عنوان بستر اصلی کمپین انتخاب کرده تا امکان مشارکت هرچه بیشتر  را برای همراهان خود در پیش برد این طرح فراهم کند و در کنار آن از رسانه های محیطی و پایگاههای عرضه محصولات خود، برای انتقال پیام این کمپین به مخاطبان استفاده خواهد کرد.

در طی مدت این برنامه مسئولیت اجتماعی، سینره به حمایت مالی از مراکز نگهداری و حمایت از کودکان کار خواهد پرداخت، هزینه درمان ۵۰ کودک بیمار مبتلا به بیماری های قلبی، ترمیمی و ارتوپدی را پرداخت خواهد کرد، هزینه درمان ۵۰ کودک ای بی را عهده دار خواهد بود، هزینه آموزش ۶۰ کودک بااستعداد و نیازمند اختصاص داده خواهد شد و هزینه ساخت و تجهیز مدرسه ۲ کلاسه و کتابخانه در روستای جوانرود کرمانشاه را پرداخت خواهد کرد. در کنار این مورد بخشی از بودجه ای که برای اطلاع رسانی کمپین بوده کاسته و به طور خاص به تجهیز سیستم گرمایش و سرمایش مدارس در استان سیستان و بلوچستان اختصاص خواهد یافت.همچنین به ازای هر بار به اشتراک گذاری هشتگ مراقب_تو، این مجموعه مبلغی را به تامین هزینه‌های مورد نیاز در حوزه کودکان آسیب پذیر اختصاص می‌دهد برای رسیدن به این مهم، سینره از تجربه‌ی شناخته‌شده‌ترین موسسات خیریه فعال در حوزه کودک، کمک گرفته تا با همراهی آنان مبالغ را در مسیر درست و موثر هزینه  کند. از جمله‌ی این موسسات می‌توان به انجمن حمایت از کودکان کار، زنجیره‌ی امید، خانه ای بی، بنیاد حامی ، بنیاد کودک و انجمن خیرین مدرسه ساز اشاره کرد.

اما یکی از اهداف مهم برگزاری این‌کمپین ، شرایط سخت اقتصادی و تعاملی است که برند به عنوان یک‌موجود زنده باید با مردم داشته باشد.چون همانطور که می گوییم مردم از کالای ایرانی باید در شرایط سخت حمایت کنند از طرفی خودمان را مسوول می دانیم که از قشر آسیب پذیر حمایت کنیم

در عین حال در ایران برای اولین بار دریک کمپین، چند موسسه مردم نهاد فعال در حوزه کودک در کنار هم قرار گرفته اند که هدف از کنار هم قرار گرفتن آنها ایجاد یک چتر حمایتی برای کودکان در بحث فرهنگ سازی و اطلاع رسانی است‌ .پیام کمپین به مخاطب این است که در شرایط سخت اقتصادی باید کنار یکدیگر باشیم و از اقشار آسیب پذیرحمایت کنیم.

باتوجه به اینکه هزینه های اطلاع رسانی کمپین کاهش و به مناطق محروم اختصاص داده شده است،سینره از مردم می خواهد که هشتگ مراقب_تو را اطلاع رسانی کنند تا پیام کمپین در سطح گسترده ای از اقشار جامعه شنیده شود

ما نگاه ویژه ای به کودکان داریم چون آنها آینده سازان کشور هستندو ما نیز دیدگاه بلندمدتی  به این موضوع داریم

 

انتهای پیام

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط خبرگزاری فارس تایید و یا رد نمی شود.


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا