ایران و جهان

کی‌روش نگران جاسوس‌ها/ تدابیر امنیتی جدی‌تر از قبل شد


به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از قطر، آخرین اردوی تیم ملی فوتبال ایران پیش از رقابت های جام ملت های ۲۰۱۹ آسیا در کمپ اسپایر قطر جریان دارد.

شاگردان کی روش در حالی آخرین نکات تاکتیکی را در دوحه قطر پیگیری می کنند که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران توجه ویژه ای به مخفی نگه داشتن تمرینات تاکتیکی خود دارد.

تمرینات ملی پوشان علاوه بر اینکه در محوطه ای که با پارچه های مشکی پوشیده شده است برگزار می شود نظارت ویژه مسئولان فدراسیون را نیز به همراه دارد. این افراد در طول این مدت بطور مستمر سرتاسر محوطه را گشت می زنند تا مبادا شخصی غیر از عوامل تیم ملی نظاره گر تمرینات باشند.

با این حال کارلوس کی روش همچنان نگران جاسوسی از تمرینات تیم ملی است تا مبادا رقیبان ایران در جام ملت های آسیا بتوانند تاکتیک های این تیم را برداشته و از آن استفاده کنند. از این رو قرار است منطقه حفاظتی تمرینات تیم ملی بیشتر از روزهای قبل مورد بازرسی قرار بگیرد تا دغدغه های کی روش برای افشا نشدن برنامه های آماده سازی اش در اطراف اردوی تیمش به حداقل برسد.

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی رقابت های جام ملت های ۲۰۱۹ آسیا در کشور امارات با تیم های یمن، ویتنام و عراق همگروه است.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا