ایران و جهان

کریمی: ترسی از مبارزه ندارم/ هنوز تصمیم دقیقی برای تغییر وزن نگرفته‌ام

علیرضا کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره حضورش در مرحله اول اردوی تیم ملی کشتی آزاد گفت: بعد از مسابقات جهانی مجارستان حدود ۲ ماه استراحت کردم؛ تنها یک هفته برای حضور در لیگ و جام باشگاه‌های جهان تمرین کردم و حالا هم در اردوی تیم ملی حضور دارم.

وی درباره تغییرات در راس فدراسیون و کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد گفت: بعد از تغییراتی که در کادر فنی ایجاد شد مرحله جدید اردوها آغاز شده است و امیدوارم من هم بتوانم روز به روز بهتر شوم و رو به جلو حرکت کنم. در سال‌های گذشته با مربیان جدید کار کرده‌ام و شناخت خوبی از یکدیگر داریم.

دارنده مدال برنز جهان در پاسخ به این سوال که با توجه به نزدیکی به بازی‌های المپیک سرانجام قرار است در چه وزنی کشتی بگیرد گفت: وزن اصلی من حدود ۹۰ تا ۹۱ کیلوگرم است؛ هنوز تصمیم دقیقی نگرفته‌ام، اما سعی می‌کنم بهترین تصمیم را بگیرم یا به ۸۶ کیلوگرم باز خواهم گشت یا در همین ۹۲ کیلوگرم می‌مانم.

کریمی در پاسخ به این سوال که اگر به ۸۶ کیلوگرم برود باید با حریف قدری همچون یزدانی سرشاخ شود و وزن ۹۲ کیلوگرم نیز المپیکی نیست و شانسی برای حضور در توکیو ۲۰۲۰ نخواهد داشت، گفت: فکر می‌کنم یکی از همین ۲ وزن برای من مناسب‌تر است، اما تصمیم نهایی را در آینده خواهم گرفت. یزدانی هم کشتی‌گیر قابل احترامی است و با هم رفاقت داریم، اما باید ببینیم چه اتفاقی پیش خواهد آمد. ترسی از مبارزه ندارم و تمام تلاشم را برای رسیدن به دوبنده تیم ملی انجام می‌دهم.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا