ایران و جهان

پیروزی های ارزشمندی در برابر صهیونیست ها بوجود آمده است


به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با محمود الزهار وزیر خارجه سابق فلسطین، از رهبران برجسته حماس، عضو دفتر سیاسی و رئیس پارلمانی حماس روز شنبه ۱ دی ماه دیدار و در خصوص آخرین تحولات بحث و تبادل نظر کرد.

ولایتی با اشاره به ضرورت ایستادگی و حمایت از آرمان های فلسطین و قدس شریف و تبریک پیروزی های به دست آمده گفت: در نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت فلسطین پیروزی های ارزشمندی در برابر صهیونیست ها و حامیان آنان به وجود امده که باید درس بزرگی برای انان باشد تا هوس تجاوز نکنند.

ولایتی در ادامه افزود: تنها راه نجات در برابر زیاده خواهی ها و توطئه های صهیونیست ها و دشمنان ، مقاومت و ایستادگی است و آنچه روشن است این که محور مقاومت هر روز گسترده تر و قویتر می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: این پیروزی ها و مبارزه و مقابله علیرغم امکانات محدود و اندک، قدرت اسلام را به نمایش می گذارد و باید این مسیر ادامه یابد.

ولایتی با اشاره به اینکه برخی از کشورهای عربی نه فقط ناظر هستند بلکه کمک هم می کنند، گفت: این ها از جای دیگری سیاست های خود را دریافت می کنند و هیچ حمایتی از مردم فلسطین نمی کنند و بی تردید شما در مسیری که در مقاومت و مبارزه انتخاب کرده اید حتما به پیروزی نهایی دست خواهید یافت و جمهوری اسلامی ایران نیز همواره در کنار آرمان های فلسطین ایستادگی و حمایت کرده است چرا که معتقدیم مسئله اصلی اسلام، فلسطین است.

در ادامه محمود الزهار وزیر خارجه پیشین فلسطین و رئیس فراکسیون پارلمانی حماس نیز صمن تشکر از همراهی ها و حمایت ها گفت: آنچه روشن است این که بیداری اسلامی رو به افزایش است و بدون شک ما پیروز خواهیم شد و صحبت های شما همیشه اثر بخش بوده و مردم فلسطین این را به خوبی احساس می کنند که کسانی هستند که آنها را حمایت کنند و انشالله به زودی همگی در مسجد الاقصی نماز خواهیم خواند.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا