ایران و جهان

محمدی: از کار کردن کنار کشتی‌گیران با انگیزه و جوان لذت می‌بریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص مرحله نخست انتخابی تیم ملی گفت: سطح کیفی مسابقات از پیکارهای قهرمانی گروه (الف) و (ب) بهتر و بالاتر بود و فرصتی برای کسانی بود که شانس حضور در جام تختی را از دست داده بودند و به نوعی این مسابقات انتخابی جام تختی محسوب می‌شد.

وی درباره خارج شدن جام تختی از سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی، افزود: با مشورتی که با کادر فنی داشتم، اصرار داشتیم که این مسابقات از سیستم رنکینگ خارج شود چرا که در هر وزن تنها ۳ نفر را می‌توانستیم به همراه داشته باشیم و از سوی دیگر در جام جهانی کشتی آزاد نیز حضور نداشتیم؛ به همین دلیل حدود ۱۰ کشتی‌گیری که سهمیه حضور در جام تختی را گرفته‌اند را به همراه خواهیم داشت که خود یک مرحله انتخابی تیم ملی خواهد بود.

دارنده چهار مدال نقره و برنز جهان ادامه داد: حضور ۶ تا ۱۰ کشتی‌گیر خوب ایرانی در کنار کشتی‌گیران خارجی در جام جهان پهلوان تختی به طور حتم سطح کیفی و فنی مسابقات را افزایش خواهد داد و بسیاری از کشتی‌گیران ایرانی می‌توانند در این تورنمنت با یکدیگر کشتی بگیرند.

محمدی تصریح کرد: از سوی دیگر تورنمنت‌هایی همچون ساساری ایتالیا، یاشاردوغوی ترکیه و دانکولوف بلغارستان که جزو سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی هستند را حتما حضور خواهیم داشت.

وی در خصوص کشتی‌گیران عنوان دار نیز گفت: برای کشتی‌گیران عنوان دار، کادر فنی برنامه‌ریزی کرده که تعدادی از آنها در جام جهان پهلوان تختی و برخی دیگر در تورنمنت‌های بین‌المللی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

سرمربی تیم ملی با اشاره به وجود آرامش، شور، نشاط و همدلی در اردوی تیم ملی گفت: هم من و هم کادر فنی از کار کردن کنار کشتی‌گیران با انگیزه و جوان لذت می‌بریم و امیدوارم که در پیکارهای قهرمانی جهان که کار بسیار مشکلی را پیش رو خواهیم داشت بتوانیم نتیجه خوبی را رقم بزنیم.

انتهای پیام/س


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا