ایران و جهان

مالک ملوان: تا امروز ۳ میلیارد تومان هزینه کرده‌ام/ از پرسپولیس و استقلال گردن کلفت‌تر نیستیم

محمد رفیع‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم ملوان و نقد نشدن چک‌های بازیکنان گفت: من برای کمک به تیم شهرم وارد میدان شده‌ام و دوستان به ما گفتند ملوان مشکل دارد و این تیم در شرایط بدی است. آن زمان که من به ملوان آمدم این تیم حتی پول خرید آب معدنی هم نداشت اما من به خاطر عشق به ملوان و مردم شهرم وارد گود شدم و تا امروز هم به تمامی تعهداتم عمل کرده‌ام و بیش از ۳ میلیارد تومان برای ملوان هزینه کرده‌ام.

وی افزود: متأسفانه مسئولان استانی و شهری هیچ کمکی برای اداره ملوان به ما نکردند نه تنها در تجارت‌مان هیچ کمکی به ما نکردند بلکه به قول‌هایی هم که برای حمایت از ملوان دادند هم عمل نشد. حداقل مسئولان به خاطر مردم شهر انزلی و تیم مردمی ملوان به این تیم کمک کنند.

رفیع‌نیا تصریح کرد: من هم می‌توانستم مثل خیلی‌های دیگر مبلغی به تیم کمک کنم و تمام مردم هم به‌به و چه‌چه کنند اما ما مردانه وارد گود شدیم تا به ملوان کمک کنیم. تمام تیم‌های ما به جز تیم بزرگسالان آقایان در لیگ برتر هستند ما تیم بانوان ملوان را هم در لیگ برتر تشکیل دادیم و از آن حمایت می‌کنیم. هزینه تیم‌داری در لیگ برتر زیاد است ما که از پرسپولیس و استقلال گردن‌کلفت‌تر نیستیم اگر درآمدی نباشد پول‌ها روزی تمام می‌شود. امیدوارم مسئولان استانی به قول‌هایی که برای حمایت از تیم داند عمل کنند.

وی افزود: مسئولان حتی قول داده بودند که پنجره نقل و انتقالات تیم ملوان را برای جذب بازیکن در نیم‌فصل باز کنند که این کار را هم نکردند. من خودم با بازیکنان طلبکار صحبت کردم و قرار شد که مشکلات آنها را حل کنم. تمامی بدهی‌هایی که امروز ملوان دارد مربوط به دوره‌های گذشته است.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا