ایران و جهان

عابدینی: با مدال جهانی و چهارمی المپیک، تیم ندارم!

مجتبی عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه هیچ پیشنهادی از تیم‌های لیگ شمشیربازی ندارد، گفت: نه تنها من بلکه هیچ یک از ملی‌پوشان دیگر پیشنهادی از تیم‌های دیگر ندارند. چون تیم مطرحی نیست که بخواهد ملی پوشان را جذب کند. متاسفانه با این نتایج درخشانی که در المپیک و جام‌های جهانی و بازی‌های آسیایی گرفتیم هیچ تیمی برای قرارداد نداریم. باید مسئولان فدراسیون تمهیداتی بیندیشند. باقرزاده تلاشش را می‌کند اما اسپانسرها هم باید با این نتایج ما به سمت این رشته بیایند یا آورده شوند.

وی ادامه داد: درآمدی هم نداریم که بخواهیم امرار معاش کنیم و نمی‌دانیم با این شرایط چه کار باید کنیم، شمشیربازی نه پخش دارد، نه سالن دارد و نه پول. این طور هم نمی‌شود که من به عنوان ملی‌پوش به دنبال تیم بگردم.

* لیگ بدون ملی‌پوشان چه سودی دارد؟

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی عنوان کرد: سال‌های قبل بیمه معلم و دانشگاه آزاد ملی‌پوشان را ساپورت می‌کردند اما نمی‌دانیم چرا دیگر آنها در این رشته سرمایه گذاری نکردند. ۷ تیم در لیگ هستند که شرایط مناسبی ندارند و نمی‌دانم می‌توان نام آنها را لیگ گذاشت یا خیر و برگزاری این لیگ چه سودی می‌تواند داشته باشد وقتی ملی‌پوش ندارد. در این شرایط جوانان چطور می‌خواهند پیشرفت کنند.

 

* با این شرایط چطور انتظار مدال و سهمیه المپیک دارند؟

عابدینی تاکید کرد: با وضعیتی که وجود دارد انتظار مدال و سهمیه المپیک هم دارند، واقعا شرایط سختی است و تا الان تحمل کرده‌ایم. امیدوار بودیم که تیم‌هایی بیایند که ملی‌پوشان را جذب کنند اما آئین‌نامه مسابقات هم مشخص شد اما هیچ تیمی نیامد. قرارداد آنچنانی هم نداریم که بگوییم چون توقعات بالاست تیمی نمی‌آید. من سال گذشته در بهترین حالت ۴۰ میلیون تومان گرفتم. این وضعیت فعلی ماست. باید در خانه بنشینیم و کاری هم نمی‌توانیم انجام دهیم.

* می‌خواهیم سال ۲۰۱۹ را با قدرت آغاز کنیم

وی در مورد اعزام تیم ملی به جام جهانی لهستان گفت:‌نخستین مسابقه ما در سال ۲۰۱۹ جام جهانی لهستان است و می‌خواهیم در سال جدید کارمان را با قدرت آغاز کنیم.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا