ایران و جهان

رژیم صهیونیستی از بازداشت مجری عملیات «گفعات آساف» خبر داد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،  رژیم صهیونیستی اعلام کرد «عاصم البرغوثی» مجری عملیات «گفعات آساف» (شهرکی صهیونیستی در نزدیکی البیره در کرانه باختری) را بازداشت کرده است.

بر ااس گزارش وبگاه «فلسطین‌الیوم» به نقل از رسانه‌های صهیونیستی، ارتش این رژیم با تفتیش گسترده در روستای «ابو شخیدم» واقع در شمال رام‌الله، البرغوثی را دستگیر کرد.

در ادامه این گزارش آمده نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی معروف به «الیمام» بامداد امروز به روستای مذکور و دهها منزل یورش بردند، به برخی وسایل داخل این منازل آسیب وارد و چندین نفر را بازداشت کردند.    

دستگاه‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی مدعی هستند عاصم البرغوثی از «کوبر» واقع در شمال رام‌الله همان کسی است که در پشت پرده عملیات مقاومتی ۱۳ نوامبر سال گذشته (۲۰۱۸) در شهرک گفعات آساف قرار دارد؛ عملیاتی که طی آن دو شهرک‌نشین کشته و نفر سوم آن نیز به صورت خطرناکی مجروح شد.

بر اساس اعلام رسانه‌های صهیونیستی، عاصم البرغوثی در روز عملیات در حالی که با خودروی خود رانندگی می‌کرد مقابل ایستگاه اتوبوسی در نزدیکی شهرک گفعات آساف از آن  پیاده شد و با اسلحه شروع به تیراندازی کرد.

رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته دست به یورش‌های گسترده در کرانه باختری و البیره زدند تا شاید بتوانند البرغوثی را بازداشت کنند اما موفق به این کار نشدند.

عاصم البرغوثی از اسرای آزاد شده است؛ وی همچنین برادر شهید «صالح البرغوثی» مجری عملیات «عوفرا» در شرق رام‌الله در نوامبر سال گذشته است که طی آن چند صهیونیست زخمی شدند.

عملیات‌های استشهادی در کرانه باختری از اواخر سال گذشته میلادی بار دیگر شدت گرفت. انجام این علمیات‌ها باعث می‌شود که خیال رژیم صهیونیستی از اینکه کرانه باختری را با همکاری تشکیلات خودگردان تحت کنترل خود دارد، راحت نباشد و بداند مقاومت در کرانه باختری نیز مانند نوار غزه زنده است. 

انتهای پیام/م


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا