ایران و جهان

رونمایی از دستاوردهای سایبری/ خط تولید محصولات ارتباطی افتتاح شد


به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع با حضور در شرکت صنایع الکترونیک وزارت دفاع (صا ایران) از دستاوردهای نوین الکترونیکی، مخابراتی و سایبری رونمائی و همزمان خطوط تولید محصولات ارتباطی پیشرفته دیجیتال و نرم افزار پایه را افتتاح کرد.

 امیر حاتمی در این مراسم، با تقدیر از متخصصین و دانشمندان پرتلاش صنایع الکترنیک ایران (صا ایران)، دستاوردهای نوین الکترونیکی و مخابراتی را مصداق بارز اقتصاد مقاومتی و درون زا بودن صنعت بومی دفاعی دانست و اظهار داشت: امروز مفتخریم که دستاوردهای پیشرفته ارتباطی و الکترونیکی صنایع الکترونیک ایران(صا ایران) در تراز منطقه ای از جایگاه ویژه ای برخوردار است و با دستیابی به این فناوری های نوین خواهیم توانست از یک شبکه ارتباطی امن چند لایه در بین یگان های زمینی، هوایی و دریایی برخورداری باشیم.

وی افزود: این قابلیت های مخابراتی و سایبری جدید، نیروهای مسلح پرتوان ما را در مواجهه با جنگ های الکترونیکی دشمن برتری خواهد داد و خواهد توانست تأثیر بسزائی در موازنه درگیری های احتمالی در صحنه رزم ایجاد کند.

وزیر دفاع گفت: با بهره گیری از این سامانه های الکترونیکی، مخابراتی و سایبری، امکان شناسائی به موقع تهدید، تحلیل سناریوهای عملیاتی دشمن، توجه ویژه به تهدیدات نوین و اقدام متقابل متناسب با تهدیدات فراهم شده است.

امیر حاتمی افزود: امروز مفتخریم که دانشمندان متخصص و جوان صنایع الکترونیک ایران با اتکا به دانش و تخصص بومی و داخلی با توجه و شناسایی دقیق نیازمندی های الکترونیکی و مخابراتی نیروهای مسلح و در تعاملی تنگاتنگ با فرماندهان عرصه رزم و با کمک شبکه گسترده شرکت های دانش بنیان، نسبت به تأمین نیازمندی های عملیاتی نیروهای مسلح اقدام کرده و از خروج مقادیر قابل توجهی ارز از کشور جلوگیری کرده اند.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا