ایران و جهان

بازی سختی مقابل اکسین داریم/مطمئن هستم مسئولان مشکلات فجر را حل می‌کنند

داود مهابادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال فجر شهید سپاسی و همچنین بازی این هفته مقابل اکسین البرز گفت: چند هفته‌ای است که تمرینات خود را از لحاظ بدنی و تاکتیکی شروع کرده‌ایم و خدا را شکر توانستیم تا اندازه‌ای به هدف‌ مورد نظر خود برسیم. همچنین تعدادی بازیکن جدید نظیر مرزبان، بختیاری، دانایی، بهاروند و جلالی را توانستیم جذب کنیم.

وی در ادامه گفت: امیدوارم این بازیکنان زودتر به هماهنگی لازم برسند که ان‌شاءالله حضوری خوب و پرقدرت در همین ابتدای نیم‌فصل دوم داشته باشیم. اما می‌دانیم در نیم‌فصل دوم شرایط بازی‌ها خیلی سخت‌تر از نیم‌فصل اول است به این دلیل که تیم‌ها شناخت بیشتری نسبت به یکدیگر دارند.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی همچنین در رابطه با بازی روز پنج‌شنبه مقابل اکسین البرز گفت: اکسین یکی از تیم‌های خوب و پرمهره لیگ است و این تیم دارای کادر فنی جوان و باهوشی است و این تیم قابل احترام است و می‌دانیم که بازی سختی در مقابل این تیم داریم. امیدوارم در اولین بازی نیم‌فصل دوم بتوانیم با پیروزی زمین بازی را  ترک کنیم.

مهابادی در پاسخ به سؤالی که آیا همچنان شرایط اقتصادی باشگاه بد است، گفت: همچنان این مشکلات پابرجا است اما می‌دانم که مدیریت باشگاه در حال تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی است که بتواند مشکلات را حل کند البته جا دارد از حمایت‌های بی‌شائبه کامیاب مدیرکل ورزش جوانان فارس و همچنین شورای شهر و استاندار جدید عنایت الله رحیمیکه ورود وی می‌تواند نویدبخش روزهای خوبی برای ورزش استان باشد به این دلیل که وی فردی ورزشی و ورزش دوست است. مطمئن هستم با پیگیری‌های مدیریت باشگاه و کامیاب و همچنین استاندار جدید اتفاقات خوبی برای تیم فجر رخ دهد.

وی در پایان گفت: من در تمرینات و اینجا مجدداً از بازیکنان خود می‌خواهم که تمام تلاش خود را در زمین بازی انجام دهند و بتوانند با پیروزی در هر بازی دل مردم استان فارس، شهر شیراز و به خصوص هواداران خوب این باشگاه که همیشه به عنوان سرمایه‌های اصلی تیم فجر در سرما و گرما این تیم را حمایت می‌کنند را شاد کنیم. البته این صحبت‌ها و کارها جزو وظایف انکارناپذیر ما است و بار دیگر از مسئولان استان فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و پیشکوستان می‌خواهم که همگی با کمک و اتحاد و همدلی دست در دست هم دهیم تیم را حمایت کنیم تا ان‌شاءالله با همدلی یکدیگر بار دیگر نام فجر و فوتبال فارس را در ایران مطرح و به جایگاه واقعی‌اش حضور در لیگ برتر است، برسانیم.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا