ایران و جهان

ابراز امیدواری نتانیاهو برای پیروزی ائتلاف جناح راست در انتخابات آینده

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه ابراز امیدواری کرد که ائتلاف جناح راست مشابهی نظیر ائتلاف کنونی در انتخابات زودتر از  موعدی که در ماه آوریل آینده برگزار می‌شود تشکیل شود.

نتانیاهو که در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، گفت: از دیدگاه من، ائتلاف کنونی هسته ائتلاف آینده خواهد بود. ما خواستار یک اختیار شفاف از سوی رای‌دهندگان هستیم تا به پیشبرد اسرائیل در مسیر خود ادامه دهیم.

پس از درگیری‌های اخیر در نوار غزه که رژیم صهیونیستی مجبور به پذیرش آتش‌بس شد، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ سابق این رژیم از سمت خود استعفا داد و ائتلاف نتانیاهو تنها با یک کرسی بیشتر توانسته اکثریت را در پارلمان در اختیار  داشته باشد و گمانه‌زنی‌ها درباره عدم پایداری ائتلاف کنونی افزایش یافته است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین از سوی پلیس این رژیم به دلیل سه اتهام مختلف تحت بازجویی قرار دارد. با وجود این، نتایج نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که نتانیاهو در انتخابات آتی نیز همچنان نخست وزیر باقی خواهد ماند و تحلیلگران معتقدند که جایگاه وی در انتخابات آتی بهتر از شرایط کنونی خواهد بود.

انتهای پیام/.


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا