ایران و جهان

یاری: بازیکن مصدوم نداشتیم نتیجه بهتری می‌گرفتیم/هنوز شانس قهرمانی داریم

شهنازی یاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره تساوی ۲ بر ۲ مقابل حفاری در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: ما در حالی مقابل حفاری قرار گرفتیم و چند مصدوم داشتیم. سارا شیربیگی به دلیل مصدومیت دقایق کمی برای ما بازی کرد. در حالی که وی باید استراحت می‌کرد به دلیل کمبود بازیکن مجبور شدیم از شیربیگی دقایقی را استفاده کنیم.

وی افزود: نیمه اول داوران به نسترن مقیمی دو کارت دادند. وقتی فیلم بازی را نگاه کردم متوجه شدم این کارت لازم نبود. ما حتما این فیلم را به کمیته داوران هم ارسال می‌کنیم. مقیمی بازیکن پوشش دهنده ماست و اخارج این بازیکن و همین طور نبود شیربیگی باعث شد تا برنامه‌ها بهم بریزد. ما در ۵ دقیقه پایانی بازی پاورپلی کردیم اما یا توپ‌ها بیرون رفت و یا دروازه‌بان مهار کرد. به همین دلیل امتیازها تقسیم شد.

سرمربی نامی یادآور شد: با وجود کاستی‌هایی که ما از نظر بازیکن داشتیم اما بازی خوبی را شاهد بودیم. اگر مصدومان را داشتیم نتیجه دیگری رقم می‌خورد. حفاری نیز تیم خوبی است و بازیکنان ملی‌پوش زیادی دارد. البته لیگ با هر نتیجه‌ای به پایان برسد ۴ تیم برتر راهی پلی‌آف می‌شوند به همین دلیل ما این شانس را داریم که جام قهرمانی را بگیریم.

یاری درباره جذب بازیکن در مرحله پلی‌آف گفت: ما در نیم فصل دوم نتوانستیم بازیکنی جذب کنیم اما در مرحله پلی‌آف باید ببینیم برنامه فدراسیون چیست. اگر بازیکن شاخصی باشد و فدراسیون هم اجازه دهد شاید بازیکن بگیریم.

وی همچنین درباره شرایط مالی تیمش، عنوان کرد: باشگاه تا الان به تعهداتی که داده عمل کرده است.

انتهای پیام/ر


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا