ایران و جهان

معتمد: هنوز از دنیایی قهرمانی خداحافظی نکرده‌ام/دنیایی مربیگری، دنیای عجیبی است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد باقری متعمد نایب قهرمان المپیک لندن و ستاره تکواندو ایرانی که طی چند سال اخیر برای برگزاری سمینارهای آموزشی راهی کشورهای مختلف می‌شود این روزها در حال برنامه ریزی است که راهی کشور هندوستان شود تا یک دوره سمینار آموزشی در این کشور برگزار کند. معتمد  اخیرا یک دوره سمینار آموزشی در کشور هندوستان برگزار کرده و با درخواست مربیان و تکواندوکاران هندی دوباره قرار است راهی این کشور شود، در حال حاضر نیز معتمد مراحل اداری دریافت روادید را طی می‌کند تا هرچه زودتر برای برگزاری یک دوره سمینار یک ماهه راهی این کشور شود.

محمد باقری معتمد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که گویا قرار است برای برگزاری یک دوره سمینار به کشور هند بروید، آیا شرایط رفتن مهیا شده است یا خیر، اظهار داشت: یک مرحله سمینار در هندوستان برگزار کرده‌ام و قرار است طبق قراردادی که با تکواندوکاران هندی دارم برای برگزاری یک دوره سمینار یک ماهه دوباره راهی این کشور شوم. در حال حاضر پیگیر انجام مراحل اداری دریافت روادید هستم. ضمن اینکه در کمتر از دو ماه آینده باید راهی آمریکا شوم و یک مرحله سمینار را نیز در این کشور برگزار کنم. در طول این چند سال اخیر در کشورهای بلژیک، هلند، فرانسه، هندوستان و آمریکا مشغول برگزاری سمینار هستم و تصمیم دارم این مسیر را ادامه بدهم.البته اگر شرایط دریافت روادید هندوستان مهیا نشود زمان برگزاری این سمینار با تأخیر برگزار خواهد شد. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه‌های من در سمینارهایی که حضور پیدا می‌کنم به این شکل است که تکنیک، تاکتیک، نحوه مبارزه، تمرین صحیح و آموزش دادن به جوانان را در دستور کار خود قرار دادم. در طول مدتی که راهی کشورهای مختلف می‌شوم آنها از تجربیات من استفاده می‌کنند. 

نایب قهرمان المپیک لندن در پاسخ به این سؤال که آیا تصمیم گرفته‌اید از دنیای قهرمانی خداحافظی و به دنیای مربیگری وارد شوید؟ عنوان کرد: هنوز از دنیای قهرمانی خداحافظی نکرده‌ام، تمرین می‌کنم و تمریناتم را کنار نگذاشتم. البته با توجه به اختلافات مالی که با فدراسیون دارم بعید می‌دانم که دیگر بتوانم در تیم ملی فعالیت کنم. به هر حال این طبیعی است چون سه سال است که من از تیم ملی دور بوده‌ام و با شرایط فعلی دیگر حاضر به همکاری با فدراسیون نیستم. تلاشم این است با برگزاری سمینارها تجربیات جدیدی را کسب کنم. به دنبال کسب تجربه در دنیای مربیگری هستم اما دنیای مربیگری واقعاً دنیای عجیبی است و با دوران قهرمانی کاملاً متفاوت است. فعلاً سرم گرم برگزاری این سمینارها است اما همچنان در توانم هستم که بتوانم مبارزه کنم.

معتمد در پاسخ به این سؤال که گویا گروهی در حال حاضر برای ساخت مستند زندگی‌نامه شما فعالیت می‌کنند آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: فیلم‌برداری ساخت مستند زندگینامه آغاز شده است. موضوع مستند از این قرار است که من چطور تکواندوکار شدم، چه سختی‌هایی در این مسیر کشیدم تا به مدال برسم در مجموع قرار است تمام مسیری که تا امروز طی کردم را در یک مستند پس از پایان کار ابتدا در خارج از کشور و پس از آن در داخل کشور اکران شود. در حال حاضر فعلاً با شناختی که تکواندوی دنیا از من دارد مشغول برگزاری سمینار هستم.

انتهای پیام/ک

 


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا