ایران و جهان

مسکو: آمریکا از سوریه برود، ۶ ماهه تروریسم را ریشه‌کن می‌کنیم


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بلومبرگ، «فرانتس کلینتسویچ» عضو کمیته امنیتی و دفاعی پارلمان روسیه با ابراز تردید نسبت به خروج تمامی نیروهای آمریکایی از سوریه گفت: آمریکا نیروهای ویژه خود را در سوریه نگه خواهد داشت.

عضو کمیته امنیتی و دفاعی پارلمان روسیه امروز چهارشنبه‌ و به دنبال اعلام خبر خروج اشغالگران آمریکائی از سوریه اعلام کرد: آمریکائی ها کُردها را می فروشند؛ کسانی که از سوی ترکیه تحت فشار هستند.

«فرانتس کلینتسویچ» با اشاره به انتقال تعداد زیادی از تروریست ها از سوریه به افغانستان توسط آمریکا گفت: به نظر می‌ رسد که افغانستان به هدف اصلی تبدیل خواهد شد. در کنار این مساله آمریکا تلاش خواهد کرد تا از راه افغانستان بر آسیای میانه تاثیر بگذارد.

وی در اعلام افزود: روسیه بر اساس تفاهم خود با سوریه در این کشور باقی خواهد ماند. اگر نیروهای آمریکایی از سوریه خارج شوند در مدت ۶ ماه تروریسم را در سوریه ریشه‌ کن می‌ کنیم.

از سوی دیگر وزارت خارجه روسیه نیز ساعاتی پیش در واکنش به انتشار خبر خروج نیروهای آمریکایی از سوریه توسط کاخ سفید، اعلام کرد که با خروج نیروهای آمریکایی احتمال حصول راه‌ حل سیاسی در سوریه افزایش پیدا خواهد کرد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا