ایران و جهان

مدرسه اسوه حسنه زاهدان لغو مجوز شد/ با افراد خاطی برخورد می شود


علیرضا نخعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مدرسه «اسوه حسنه» زاهدان به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی در ابتدا با دستور قضایی پلمب و پس از آن نیز لغو مجوز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان افزود: این مدرسه حدود یک ماه قبل به مکان جدید انتقال پیدا کرده است اما متاسفانه هنوز تاییدیه نوسازی و استحکام بنا را نگرفته بود و برای گرفتن مجوز فقط مکاتباتی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه این کار خلاف قانون بوده است، ادامه داد: مدرسه «اسوه حسنه» از سال ۹۲ در مقطع پیش‌دبستانی فعالیت داشته و امسال توانست مجوز ضمیمه کلاس اول را دریافت کند اما این فضای جدید آن تاییدیه نوسازی نداشته است.

نخعی با اشاره به اینکه مدرسه «اسوه حسنه» به طور کامل لغو مجوز شده است، گفت: در خصوص ادامه تحصیل دانش آموزان این مدرسه نیز اقدامات لازم انجام شده و این دانش آموزان می توانند در هر مدرسه ای که والدین آنها انتخاب کنند ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد: بررسی ها نشان می دهد که در جریان این حادثه دلخراش از سوی برخی از همکاران ما نیز کوتاهی هایی انجام شده که طبیعتا با آنها نیز برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه تاکید بسیار جدی آموزش و پرورش این است که از وسیله های گرمایشی غیر مطمئن به هیچ عنوان در مدارس استفاده نشود، ادامه داد: از همین کارگروه ویژه‌ای تشکیل شده تا وضعیت سایر مدارس استان سیستان و بلوچستان اعم از دولتی و غیردولتی را بررسی کند.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا