ایران و جهان

سهمیه گوشت گرم به لرستان نرسید/ اعلام قیمت مصوب گوشت در بازار


به گزارش خبرنگار مهر، گودرز علیزاده شامگاه سه شنبه در ستاد تنظیم بازار لرستان در سخنانی با اشاره به وضعیت توزیع گوشت قرمز در استان، اظهار داشت: طی مرداد ماه سازمان همیاری شهرداری ها به عنوان مباشر تهیه و توزیع گوشت استان انتخاب شد.

وی با بیان اینکه بعد از طی مراحل اداری، از ابتدای شهریور ماه اولین محموله گوشت وارد استان شد، عنوان کرد: تا ۱۳ آبان ماه، طی ۷۰ روز ۱۳ محموله و بالغ بر ۹۰ تن گوشت گرم و ۶۰ تن گوشت منجمد به استان وارد شد.

رئیس سازمان همیاری و شهرداری های لرستان در ادامه با بیان اینکه هر پنج روز یک محموله وارد استان شد، افزود: این امر نقش خیلی خوبی در کنترل قیمت گوشت داشت و کمک خوبی به اقشار ضعیف جامعه شد.

علیزاده با بیان اینکه از ۱۳ آبان تا کنون، یک بار به استان گوشت گرم داده اند، افزود: در این راستا می طلبد که شرکت پشتیبانی دام پیگیری کند که سهمیه استان، مجددا زیاد شود و حق و سهم مردم ضایع نشود.

وی با اشاره به اینکه شب گذشته ۶۰ تن گوشت منجمد وارد استان شده است، افزود: این میزان بین شهرستان ها توزیع شده است.

مباشر تهیه و توزیع گوشت در لرستان با تاکید بر اینکه گوشت منجمد به قیمت ۲۷ هزار تومان توزیع می شود و باید با قیمت ۲۹ هزار تومان بین مردم عرضه شود، گفت: گوشت گرم نیز به قیمت هر کیلو ۳۶ هزار و ۵۰۰ تومان مربوط به کشورهای آسیای میانه بوده که ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان باید برای مشتریان عرضه شود.

علیزاده، بیان داشت: از نظر قیمتی این میزان با بازار خیلی تفاوت دارد و اگر این توزیع گوشت نبود الان قیمت گوشت در مرز ۸۰ تا ۹۰ هزار تومان بود.

وی در ادامه با بیان اینکه تاکید و تایید مجدد بر مباشری سازمان همیاری برای تهیه و توزیع گوشت داریم، افزود: همچنین پیگیری ها با شرکت پشتیبانی دام کشور صورت گیرد تا سهمیه گوشت گرم استان به روال گذشته برگردد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا