ایران و جهان

سرمربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد جوانان و نوجوانان انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون کشتی، جلسه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد، برای تعیین شدن وضعیت کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد جوانان و نوجوانان در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

بر این اساس اعضاء در این جلسه با توجه به اتمام مدت قرارداد اکبرنژاد و با پیشنهاد حمید بنی‌تمیم، سرپرست فدراسیون کشتی، ضمن قدردانی از زحمات ایشان در مدت حضور بعنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان، محمد طلایی را بعنوان سرمربی این تیم انتخاب کردند.

همچنین با توجه به حضور غلامرضا محمدی بعنوان سرمربی تیم بزرگسالان، با پیشنهاد بنی‌تمیم و موافقت اعضای شورای فنی تیم‌های ملی امیر توکلیان بعنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان انتخاب شد.

همچنین حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی در نامه‌ای از تقی اکبرنژاد در مدت حضور بعنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان قدردانی کرد که متن آن به شرح زیر است:

احتراما، بدینوسیله از جانب خود و جامعه کشتی کشور،  از زحمات و تلاش‌های جنابعالی در مدت حضور بعنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان قدردانی می‌نمایم. امیدوارم همچنان از تجارب و توانمندی‌های آن برادر عزیز در عرصه‌های دیگر ورزش ملی کشور  بهره مند شویم.
عزت و سربلندی روزافزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/س


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا