ایران و جهان

در جلسه ۶ ساعت شورای عالی جمعیت هلال‌احمر چه گذشت؟

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس،  جلسه شورای عالی جمعیت هلال‌احمر شب گذشته به صورت فوق‌العاده تشکیل شد و موضوعات اخیر هلال‌احمر در آن مورد بررسی قرار گرفت.

سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور و عضو منتخب شورای عالی جمعیت هلال‌احمر در پیام توئیتری خود اعلام کرد: در جلسه شورای عالی هلال‌احمر با استماع ادعاهای مطرح شده و در راستای ارتقاء شفافیت مالی مقرر شد هیأتی مرکب از تعدادی از اعضای منتخب شورای عالی و بازرسان منتخب مجمع عمومی تشکیل و با بررسی دقیق و جامع ادعاهای مطروحه و مستندات آن طی مدت ۱۵ روز گزارش خود را به شورای عالی ارائه کنند.

وی بیان داشت: شورای عالی شب گذشته مصوب کرد به منظور اطمینان از صحت جریان امور ، فعالیت‌های اقتصادی عمده در جمعیت هلال احمر، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و وابسته تا تهیه گزارش موصوف متوقف شود.

وی چند روز پیش نیز در پیامی دیگر اعلام کرده بود شفافیت بیشتر در حوزه مالی پرهیز از حواشی بی‌فایده و حفظ سرمایه‌های جمعیت مطالبه جدی ما به نمایندگی از داوطلبان و پرسنل زحمتکش هلال‌احمر است البته روابط عمومی هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که جلسه به هیچ عنوان فوق‌العاده نیست و این جلسه طبق روال همیشگی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا